ALPSTORIES- Bath Salt

Pozdravček! Pred kratkim sem v test prejela ALPSTORIES Kopalno Sol. Primerna za sproščujočo kopel, saj vsebuje MORSKA SOL , eterično olje...

Pozdravček!
Pred kratkim sem v test prejela ALPSTORIES Kopalno Sol.
Primerna za sproščujočo kopel, saj vsebuje MORSKA SOL, eterično olje PELARGONIJE in narvno dišavo OGNJIČA.


Že ko sem samo sol dobila v roke, sem takoj prebrala sestavine, me je najprej navdušilo to da ne vsebuje NIČ PARABENOV, UMETNIH BARVIL, SINTETIČNIH DIŠAV, MINERALNIH OIL in SEVEDA BREZ SILOKONOV ---------> TOP!!! 



Uporaba je res čisto preprosta. Sama malo pest kopeli vrgla v banjo polno vroče vode. Me je na navodilih zmotilo samo to da ni pisalo koliko soli porabiš za eno kopel. Priporočeno je da v kopeli uživate 15-20min, sama sem ji so privoščila cc 30min. 
Bilo je božansko, cela kopalnica je noro dišala. 

Že lep čas nazaj sem testirala sol, ki so mi jo v test poslali preko Click2Chic.
Če obe soli primerjam, je sol Alpstories 100% boljša, Zeliščna sol Kancilja, se je v kopeli popolnoma razgubila, o zeliščnem vonju ni bilo ne sluha, ne duha. 
Alpstories je meni ena iz med najboljših soli....zmaga!




You Might Also Like

1 komentarji

  1. Super, izgleda da je prava stvar za razvajanje! :D xo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.com/2015/07/photos-only-3.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca