VICHY; IDEAL SOLEIL- super pena za otroke SPF 50

Pozdravček dame! Tokrat objavica za nas mame, za naše najmlajše. Testirala sem zaščitno kremico proti sončku VICHY; IDEAL SOLEIL- super pe...

Pozdravček dame!
Tokrat objavica za nas mame, za naše najmlajše. Testirala sem zaščitno kremico proti sončku
VICHY; IDEAL SOLEIL- super pena za otroke SPF 50.


Krema s faktorjem 50. Praktična embalaža z super aplikatorjem in prav tako s super kremo oz. peno.
Vse izgleda super in fajn.
Zaščita je bila super, opeklin nobenih. Še sama Kim je bila navdušena nad penico, ki pride ven iz samega sprejčka oz. embalaže in tako sem jo res lahko v miru namazala, saj se je hotela tudi sama mazati.
Izgleda kot pena za lase, ki pa se med mazanjem po telesu in koži spremeni v kremico.
Do tukaj je šlo vse ok...
Zmotila me je barva kreme, ki ni bila bela, ampak nežno oranžna in res je lepo dišala po sadju.
Kim je bila po telesu vsa oranžna, flekasta zaradi barve. Po nekod bolj oranžna, ponekond nič.
Sama pena mi je padla tudi na tepih (svetl), ki pa je bil oranžen, po stiku s peno.


Na zgornji slikici vidite kako izgleda pena ko jo stisneš iz embalaže.
Na spodnji sliki pa sem si roke obrisala v belo papir, tako da lahko vidite sledi oranžne pene.
Sem na morju hotela slikati Kim kako je flekasto-oranžna, pa mi seveda ni uspelo, ker je mali hiperaktivec. :)
Mislim, sej sama Vichyjeva pena je super, zaščita je top, pa itak mi je najbolj vanžn da je ni opeklo.
A vendar mi ni prav da je tako oranžna po kožiči, ne izgleda lepo!



You Might Also Like

1 komentarji

  1. Nice produkt!

    ________________
    Fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca