OCENA AVON IZDELKOV

Vroč pozdravček dame! Vam je kaj vroče?! Tokrat sem vam pripravila oceno AVON izdelkov, ki mi jih redno pošilja AVON PRODAJA- https://www....

Vroč pozdravček dame! Vam je kaj vroče?!
Tokrat sem vam pripravila oceno AVON izdelkov, ki mi jih redno pošilja AVON PRODAJA- https://www.facebook.com/KozmetikaAvonprodaja.
Tokrat so me presenetili s kupčkom  izdelkov, med katerimi sem se odločila da ji nekaj podarim tudi vam, nagradna igra trenutno še do ponedeljka poteka na moji FB strani bloga https://www.facebook.com/AngelBeauty99. Klik, Klik!


V test sem prejela: 

1. UČVRSTITVENI LOSJON ZA OBNAVLJANJE TELESA Z BABASSU OLJEM
V sami embalaži se skriva 250ml losjona, ki obljublja da naj bi sem naša koža obnovila, bolj učvrstila in ne tako hitro starala.
Jst po kratkotrajni uporabi tega losjona nisem opazila da bi se na moji koži kaj dejansko spremenilo.
Koža je res lepo navlažena, mehka in zelo lepo diši, je pa to vse kar sem lahko opazila ob uporabi tega losjona. 

2. KREMNI GEL ZA TUŠIRANJE
  Že od nekdaj obožujem Avonove gele za tuširanje, sploh Senses linija je res meni ena iz med Top!
In prav ta gel je super in res zelo kremast, diši po orientalski  orhideji in malini...res yummyy.
Priporočam nakup!

3. AVON NATURALS, Sprej za telo
  Ta sprej sem omenila že v eni iz med prejšnjih objav, če si še niste prebrali si preberite tukaj http://sandryca.blogspot.com/2015/06/brez-katerih-izdelkov-si-to-poletje.html.
Ta izdelek je MUST Have to poletje, sploh na plaži. In še čudovito diši, po cvetih pomarančevca.

4. PUDER Bright Start
  V test sem pravtako prejela Avonov puder Bright star. Priznam, da nikoli še nisem naročila njihovega pudra. 
Ne zdi se mi slab, razn to da je za mojo ten kože presvetel, dobila sem odtenek ALMOND.
Mogoče bo primeren za zimske čase, ko bo moja koža bolj svetla. Ne bo pa stal med mojo kozmetiko, ker če bo v vsakem primeru svetel, ga bom mešala z malo temnejšim odtenkom in takrat po perfect. :)
Tako izgleda na moji roki:

5. ŠMINKE AVON
 Šminkici, ki sta me res navdušili. 
Leva z odtenkom POUT, lepa nežno roza, za te poletne dni !

In desna odtenek PLUM VERBENA! Malenkost premalo pigmentirana!



Hvala Avon prodaja!

You Might Also Like

1 komentarji

  1. gel za tuširanje uporablja moja mami in pravi da ji je fuuul všeč vonj. meglico pa sem tudi poskusila pri njej, a meni vonj ni všeč. :D drugače pa super blog. mi je všeč da lahko preberem ocene od drugih.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca