KASHA- Organic, whole food meal

Pozdravček moje sledilke! Tokrat ni na vrsti kozmetika, vendar zdrava prehrana. Že kar nekaj časa me vleče tudi v takšne in podobne poste, ...

Pozdravček moje sledilke!
Tokrat ni na vrsti kozmetika, vendar zdrava prehrana. Že kar nekaj časa me vleče tudi v takšne in podobne poste, saj sem se dejansko bolj obrnila v zdrav način življenja, kar je bil že skrajni čas.
Priznam, da mojemu telesu to zelo ugaja, saj imam (kot se že omenila) veliko alergij, na umetne zadeve katere najdemo skoraj v vsaki hrani in Ja, v zadnjem mesecu na moji koži ni sledi alergij. :)
Res sem lahko ponosna sama nase. :)
Skratka... danes vam predstavljam VEGANSKO, 100% NARAVNO, PRESNO, OKUSNO, ORGANSKO in seved ZDRAVO PREHRANO po imenu KASHA.





KASHA je zdrav obrok, ki ga lahko zaužijete tako za zajtrk, kosilo, malico,  kot za večerjo.
Prav ta zdrav obrok vam pomaga kislo-bazično ravnovesje, upočasnuje staranje, pomaga pri težavah s kožo (kot je moja alergija) in vzpostavlja vitalnost.
Kaj se skriva v teli mali čudoviti, praktični embalaži?
Ajdova kaša, jabolka, sončnična semena, mandlji rozine, indijski oreščki, laneno seme, sezam, ter začimbe. Hrana naj se ne bi zaužila surova! Brez dodanih sladkorjev!!!


Sama priprava je čisto preprosta in je možna na več načinov.
Prvi načini je, da vso vsebino vrečke stresemo v skodelico in jo prelijemo s 150ml tekočine.
S čim bomo prelili to hrano, izberemo sami. Lahko je to mleko, rastlinski napitek, voda...
Nato dobro premešamo in vse skupaj pustimo delovati 15 min.
Drugi način pa je prelitje z hladno vodo, v kateri more Kasha stati najmanj 1 uro, še bolje bi bilo če bi Kasho namočili že kar zvečer in tako bo do jutra že zelo lepo namočena in pravšnja za pojesti. :)



Sama sem tole super zadevico pripravila kar z vodo, ker nisem prav ljubitelj mleka in ostalih mlečnih izdelkov. Že ko sem embalažo odprla je čudovito zadišalo po jabolkih in cimetu. Yummi. :)
Izbrala sem prvo pripravo, Kasho sem prelila z 150ml vroče vode in počakala 15min.
Po 15min sem opazila, da bi Kasho lahko pustila stati še malo dlje, zato sem vmes skočila po oporavkih in hrana je v vodi stala cc dobro  uro in Ja takrat je bila popolna, in lepo namočena, ter ne suha za pojesti. Moram priznati, da jabolka idelano pašejo v tale obrok in dejansko te nastiti, pa še da ti fenomenalen občutek, ko veš da si res nekaj dobrega in zdravega pojedel. 
Mogoče, da je za moje pojme v samo hrani malo preveč sezama in lanenih semen skupaj. Itak pa ima vsak svoj okus. Kasha je res zelooo okusna! Bravo punce!
Cena 100g embalaže je 2,90€. 



 Kasho lahko najdete na FB STRANI- KASHA, kjer svoj obrok lahko tudi naročite, prav tako ga lahko naročite tudi na njihov mail kasha.organic@gmail.com. 

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca