BREZ KATERIH IZDELKOV SI TO POLETJE PREPROSTO NE MOREM PREDSTAVLJATI?!

Pozdravček damice! Pred nami je vroč teden in z njimi tudi moje nove vroče objavice...imam kup ideaj, vendar samo malo časa. Kljub temu da ...

Pozdravček damice!
Pred nami je vroč teden in z njimi tudi moje nove vroče objavice...imam kup ideaj, vendar samo malo časa. Kljub temu da sem še cel teden na dopustu, imam Kim doma, ker mi jo je bilo škoda dati v vrtec, ko pa lahko skupaj uživava doma. Imava kup planov za ta lep vroč teden.
Kot veste sem bila prejšnji teden na morju, seboj sem vzela kot vsaka ženska, punca, kup kozmetičnih izdelkov. Nekatere sem uporabljala bolj, nekatere malo manj.
Na podlagi tega sem se odločila da napišem objavo BREZ KATERIH IZDELKOV SI TO POLETJE PREPROSTO NE MOREM PREDSTAVLJATI?!
Zelo težko sem se odločila, kater naj izločil in katere naj izpostavim...
Vključila sem izdelke za nego telesa, las, ustnic...


1. AFRODITA MYSTIC ARGAN shower gel & body milk
Aaaaaa..ne morem jih prehvalit kako sta super, sploh tale shower gel na oljini osnovi je za te vroče dni izjemno hranljiv za mojo kožo, saj je bilo opaziti hitro razliko, prej in po uporabi. 
Definitivno ga še kupi. In prav tako body milk... res top. Uporabljala sem ga vsake toliko časa, ker sem ga kombinirala z drugimi izdelki. 

2. BALEA after sun dusche & SUN DANCE krema za sončenje
Dva izjemno poceni izdelka, ki sta ma tako rekoč najbolj prepričala. 
Tale gel za tuširanje je enkraten za po sončenju in diši perfektno, nežno po kokosu, prave vonjave za na morje. :)
Tole Sun dance kremo za sončenje uporabljam že drugo leto in priznam da je my favorite in da me še ni pustila na cedilu. Sem bolj blede polti in občutljive kože, a vse eno sem si izbrala faktor 20 in vam povem da nisem imela niti ene male opekline na telesu. Naj poudarim, da tale kremica pospečuje zagorelost in ja, deluje...preverjeno!

3. MELIVTA L'Or Bio
Tale Melvitin suhi olje je pa res enkraten, sama nisem prav navdušena nad kremam oz. losjoni za telo, ker mi med poletjem dajejo občutek lepljivosti in zvečer ko si pred spanjem namažen me preprosto nervira ta občutek in dejansko ne morem spati. Zato je to olje definitivno najbolj primerno zame, sploh v teh poletnih dneh. Melvita vse pohvale! Pa še diši božansko!

4. LOREAL PROFESSIONNEL Solar Sublime, Šampon & Maska za lase
Tale 2 izdelka mi je Loreal poslala tik pred odhodom na morje, idelano za moje laske. :)
Linija, ki je namenjena prav za polejte, za te sončne vroče dni. 
Šampon in maska, ki v trenutku obnavljata od sonca izsušene lase. Vsebujeta UV filter, ki lase ščitita proti izsušitvijo. Masko sem uporabljala med vsakim pranjem las, se pravi na 3 dni. 
Lasje so res čudoviti in konice prav nič suhe. Priporočam!

5. AVON sprejček ORANGE BLOSSOM
Sprejček, primeren za na plažico, za občasno osvežitev. Pred tem se je tudi redno znašel v moji torbici. Izjemno lepo diši in ni preveč močnega vonja. 

6. TANGLE TEZZER
Kartačka kupljena pred kratkim, vedno je bila z menjo na plaži. In idealna za mojo Kim, ko se vedno joka ko jo krtačim. :)

7. EOS lip balm
Pred kratkim sem si kupila, tale najbolj cute lip balm in najbolj simple za uporabo. Z vonjem minta je to poletje najbolj primeren na mojih ustnicah. Izdreno negovalen in tale min prav osveži ustnice.


Za podlago slikic se uporabila čudovite motivacijske kartice MAGIC PLANNER, trenutno so v delu njihovo čudoviti plannerčki, ki se jih že izjemno veselim. Vse čestitke in pohvale Katarina!!!

You Might Also Like

7 komentarji

  1. Balea after sun shower gel je pri meni vsako leto obvezen poletni nakup :D Tudi če ne grem na morje :D
    A tale Avon sprejček kaj manj alkoholno deluje, glede na to da je iz naturals linije? Imam tri navadne pa so mi čisto preveč alkoholni :(

    OdgovoriIzbriši
  2. AFRODITA MYSTIC ARGAN moram probat. uporabljam pa balea after sun gel za tuširanje in sem obsedenaaaa z njim! :3 nikakor ne morem brez njega. super blog, res.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz tudi drugo leto že uporabljam Sun Dance kremo za sončenje. Samo jaz za morje vedno kupim SPF 30, ker sem res bleda in se tudi nikoli nisem opekla:) Afrodita je super. Jaz bom verjetno kokosovo kupila. In Avonov sprej se sliši zanimivo za na plažo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Balea Sun Dance je tudi meni top! Sicer sem letos kupila 30ko, better safe then sorry ;) Tisti gel za tuširanje od Balee pa si imam namen kupit že kar nekaj časa, pa vedno pozabim =P

    Xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim, da imamo kar podobno. Lorealov šampon in maska sta odlična, da o Afroditi in Baleinih izdelkih ne govorim :D
    TT pa itak zmaga, js ne grem nikamor brez njega...mam dva, enga doma in enga skos v torbici.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca