ALL ABOUT NUDE: Nude lipstick collection + swatches

Pozdravček lepotičke! V danšnji sem se odločila da vam predstavim svojo NUDE KOLEKCIJO izdelkov za ustnice (šminke, lipgloss, svinčkini) . ...

Pozdravček lepotičke!
V danšnji sem se odločila da vam predstavim svojo NUDE KOLEKCIJO izdelkov za ustnice (šminke, lipgloss, svinčkini) .
Sama sem pravi fan nude šminkic, saj mislim da mi te odtenki najbolj pristajajo, saj imam zelo tanke in majhne ustnice. :(
V kolekciji so se znašli izdelki MAKEUP REVOLUTION, AVON, ESSENCE, CATRICE.



Od leve proti deseni:
AVON šminka- Tawny rose, AVON šminka- Honey rose, ESSENCE šminka- Natural beauty,
ESSENCE šminka- Love me, MAKEUP REVOLUTION šminka- Love can set you free, 
CATRICE šminka- Mauve your lips, MAKEUP REVOLUTION šminka- Te one

CATRICE svinčnik- 100 upper brown side, ESSENCE svinčnik- 11 in the nude

ESSENCE XXXL NUDE lipgloss- 06 soft almond

Takole pa izgledajo na ustnicah!

AVON šminka- Tawny rose

 AVON šminka- Honey rose

  ESSENCE šminka- Natural beauty

 ESSENCE šminka- Love me

MAKEUP REVOLUTION šminka- Love can set you free

 CATRICE šminka- Mauve your lips

 MAKEUP REVOLUTION šminka- Te one

 CATRICE svinčnik- 100 upper brown side

 ESSENCE svinčnik- 11 in the nude

 ESSENCE XXXL NUDE lipgloss- 06 soft almond

So vas prepričale? :) Meni so prav vse čudovite <3
Lp, Sandryca

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Fajn zbirka. :) Jaz nikoli nisem preveč marala nude odtenkov na svojih ustnicah, imam raje roza, rdeče oz. bolj žive barve. :) Vseeno pa sem v zadnjem času našla nekaj nude odtenkov, ki mi pristajajo. :))
    Od teh tvojih so mi zelo všeč Avon Tawny rose, Essence Love me in Catrice Mauve your lips.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem pa zadnje čase kar obsedena s temnimi nude rjavimi odtenki :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super objava! Mene tudi zadnje čase bolj pritegnejo nude odtenki in kar veča se njihovo število v moji zbirki šmink :D Sta mi pa najbolj všeč Tawny rose in Mauve your lips iz tvoje kolekcije

    OdgovoriIzbriši
  4. Super objava =) Tudi sama imam bolj tanke ustnice, pa se mi zdi,da mi nude odtenki sploh ne pašejo, imam raje žive barve ;) Sta mi pa ful všeč Essence Love me in Natural beauty.
    xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
  5. Kar velika zbirka:). Jaz obožujem raznorazne nude in rjavkaste odtenke, ampak jih vseeno nimam prav veliko. Veliko tvojih odtenkov mi je všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar velika zbirka nude šminkic =) vse so lepe!
    xo
    K.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca