ESSENCE- Come to town Eye pencil

Dobro jutro damice :) Danes začenjam dan kar z zgodnjo jutranjo objavico. Tokrat sta me navdušila ESSENCE svinčnika za oči iz omejene božič...

Dobro jutro damice :)
Danes začenjam dan kar z zgodnjo jutranjo objavico. Tokrat sta me navdušila ESSENCE svinčnika za oči iz omejene božične kolekcije COME TO TOWN.
Na voljo sem imela 3 barve in sicer; zeleno, rdečo in zlato. Edina ki me ni navdušila je bila zlata, tudi sama nisem ljubiteljica zlate barve. Izbrala sem rdečo in zeleno barvico.
Odtenka se imenujeta: RDEČI- Naughty or nice?, ZELENI- The most wonderful tree


Že ko sem jih poskusila na roki, sta se mi zdeli izredno pigmentirani, ko pa sem jih vključila v svoj make up, sta se še bolj  izkazali. :)
Všeč mi je tudi to da nista mat odtenka, temveč sta kar malo svetleča, kar je za sedanje praznike super, ker seveda vsa dekleta želimo izgledati svetleče. :)
Priznam da mi je bolj pri srcu rdeči svinčnik, se mi zdi da bolj pride do izraza na očeh, kot pa zeleni odtenek.
Se pa zelo hitro porabita in sta zelo mehka, kar me je čisto navdušilo. In prav tako me je prepričala tudi obstojnost.


You Might Also Like

1 komentarji

  1. Kok sta lepa <3 zdaj mi je pa žal da ju nisem vzela :( Moram danes skočit v novi DM v Kranju da vidim če majo še kaj :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca