COWSHED; Losjon za telo

Lep sobotni pozdravček! Sem si le vzela čas, da napišem oceno tega super izdelka. Prav tale losjon sem imela kar nekaj časa na wishlisti, ...

Lep sobotni pozdravček!
Sem si le vzela čas, da napišem oceno tega super izdelka.
Prav tale losjon sem imela kar nekaj časa na wishlisti, privabljala me je že sama embalaža.
Očitno pa mi je bil res namenjen ker sem ga zadela v nagradni igri.
Zadela sem COWSHED Losjon za telo z eteričnimi olji SIVKE in EVKALIPTUSA.


To je idelana kombinacija da se naše telo sprosti. Sivka vzpostavlja harmonijo, evkaliptus pa očisti duha! Izdelek NE vsebuje parbenov in prav tako je namenjen tudi za vegetarjance.
V embalaži se nahaja 300ml losjona.
Losjon je bele barve, ne preveč gost (čisto ta prav) :), lepo se nanaša na telo in prav tako se zelo hitro vpije. Da ne govorim o vonju samega izdelka, res čudovito diši, še naslednji dan sem ga vohala na koži in na pižami.



Več izdelkih COWSHED si lahko preberete na povezavi http://oblak-com.si/blagovne_znamke/cowshed/, kjer jih lahko tudi kupite. Trenutno imajo tudi super akcije kar do 70% popusta na kateri koli izdelek. Akcija traja do konca decembra.


Najdete jih pa tudi na FBju https://www.facebook.com/CowshedSlovenija.

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Hvala za tole objavo, sem kar morala tudi sama naročiti + še par drugih stvari :) Me je vedno mikala ta znamka.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca