OCENA; AFRODITA- Hyaluron gel za prhanje in valžilni lotion

Po dolgem času spet objava, zadnje čase je moj urnik res noro natrpan... veliko sem v službi, Kim je na 2 tedna bolana in ko je ona bolana s...

Po dolgem času spet objava, zadnje čase je moj urnik res noro natrpan... veliko sem v službi, Kim je na 2 tedna bolana in ko je ona bolana smo vsi bolani, tako da obleži celotna družin. Takrat ko pa imam čas, pa priznam da lenarim in dam vse štiri od sebe, ubistvu pa zadnje čase nimam neki inspiracije za pisanje bloga. Ker pa se stvari nabirajo in nabirajo...je treba kaj napisati. :)

Tokrat sem testirala novosti na področju AFRODITE, Hyaluron gel za prhanje in valžilni lotion!
Se mi zdi da zadnje čase ogromno izdelkov, ki vsebujejo hyaluronsko kislino, se strinjate?


Oba izdelka sem uporabljala isto časno, se pravi, ko sem se stuširala je sledil še lotion. Naj vam izdelka najprej malo opišem: Prav oba izdelka vsebujete 100% hialuronsko kislino, ki kožo ekstremno navlaži. Preprečujeta izsuševanje in sta oba nepogrešljiva za dehidrirano kožo. 

1. VLAŽILNI LOTION ZA TELO 250ml
Na prvi pogled je losjon izgledal zelo tekoče oblike in občutek sem dobila, da se bo zelo težko vpil.
Ampak moje prepričanje je bilo napačno. Losjon se je vpil ekstremno hitro in pižamo sem res lahko takoj oblekla. Ohhh, da ne govorim kako lepo diši. :)
Po uporabi je koža zelo lepo navlažena, res lih prav in všeč mi je da ni mastna. Dolgo se obdrži na koži in prav tako tudi vonj.

 2. GEL ZA PRHANJE 250ml
Med gelom za prhanje in losjon ni kaj dosti razlike, saj imata oba isti namen, se pravi... vlažiti kožo.
Tudi gel je dokaj redek in se ga kar hitro porabi, vonj je isti kot pri losjonu. Je nežno zelene barve.
Po  uporabi je koža lepo navlažena in zelo dišeča, vonj se hitro razdiši, vendar ga dopolni lotion. :)



You Might Also Like

6 komentarji

  1. Glede na to, da imaš službo, malega otroka in da še zbolite povrh vsega, mislim da še vseeno dokaj redno objavljaš na blogu, tako da vsaka čast da ti uspe. Mnogim verjetno ne bi. :) Sem si pa kupila tale gel za prhanje, ker ste ga blogerke na veliko hvalile in ima res lep vonj <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooo hvala, mi zelo veliko pomeni takšna pohvala :)

      Izbriši
  2. Mleko je prekrasno, tuš gel še čaka na testiranje. Kokos linija je tudi božanska! Pa vonj kokosa se obdrži čez ceu dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Točno tako kot je D. Ralok napisala, Aleksandra da tako vztrajno "bloggaš" tudi zdaj ko imaš Kim in vse... Samo spoštovanje! :) <3


    Izdelki pa so super!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca