ORIFLAME Be The Legend

Tokrat je testiral moj dragi. :) Malo spremembe, da ne testiram vedno jaz. :) Oriflame mu je v test poslal novo toaletno vodo Be The Leg...

Tokrat je testiral moj dragi. :) Malo spremembe, da ne testiram vedno jaz. :)
Oriflame mu je v test poslal novo toaletno vodo Be The Legend!


Flaška vsebuje 75ml tekočine. Je čisto preprosta črna z belim napisom, vendar vseeno všečna na prvi pogled. Vonj je kar sladek, prevladujejo note jabolka, bergamotke in kardamoma. Muškatni oreščček in geranija poudarjata moškost, piko na i doda še vonj usnja.
''Samozavesten, a vseeno dostopen, vznemirljiv, a sproščen. Izstopa, brez da bi sploh poskušal''- Oriflame


Menenje mojega partnerja: Sama toaletna voda diši čudovito, zadovoljivo obstojna.
Sama priznam, da jo uporablja redno. :)

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Men so na splošno Oriflame-ovi izdelki TOP. Do zdaj me še ni noben razočaral. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Popolno darilo za mojega fanta! Tega bom pa naročila! :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca