OCENA; AFRODITA- Krema za roke in nohte PLEASURE TIME

Preden sem popolnoma zaključila s porodniško in začela z delom, se je v moji glavi podilo... KUPI SI KREMO ZA ROKE, ker boš imela spet katas...

Preden sem popolnoma zaključila s porodniško in začela z delom, se je v moji glavi podilo... KUPI SI KREMO ZA ROKE, ker boš imela spet katastrofalno kožo in to prav zaradi stalnega razkuževanja in umivanja rok. (beri: delam v zdravstvu)

Kupila sem si kremico AFRODITA- Krema za roke in nohte PLEASURE TIME.
Naj poudrarim da gre za kremo LIMITED EDITION.


Navdušila me je že sama cute embalaža z rožicami. :)
V embalaži je 50ml kreme. Sama krema je bele barve in je kar dosti mastna, kar me ni niti malo zmotilo. Največ jo uporabljam v službi.
Diši omamno in je zelo lepo mazljiva. Če prav je kar dosti mastna, se vpija zelo hitro in dejansko ti daje občutek da je koža preprosto dovolj nahranjena.
Najbolj pa je me navdušilo ta da čeprav se umivam in razkužujem roke, se prev čuti kako na rokah oz. na koži ostane nekakšen sloj te kremice.
Cena same kreme pa je okoli 1,80€.

You Might Also Like

7 komentarji

  1. Afrodita je itak super, tudi meni je všeč njihova mandelj krema za roke, dolgo ostane na rokah :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kok pa res najbol luškana embalaža ... Že samo zaradi tega bi jo kupila.
    Hvala za informativen post :)

    xo,
    Sunshine

    OdgovoriIzbriši
  3. Wou, si me že prepičala v nakup! :)
    Sicer imam polno krem za roke, samo to že nekaj časa opazujem v trgovini. Ta cute embalaža res prepriča v nakup :D
    Sicer ima pa Afrodita resnično dobre stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  4. oooo, moram jo kupit, jo gledam že neki časa v dm-u :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa embalaža:) Pri kremah za roke je itak super če so malo bolj mastne, da dlje časa vlažijo roke:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sem prav videla ali so res menjavali nekatere embalaže izdelkov od Afrodite? Ali to gre le za omejeno serijo in so jih zato z luškano embalažo ločili od drugih? :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca