OCENA; ESSENCE- Colour Crush

Sončni pozdravček lepotičke :) Tokrat me je prepričala šminka ESSENCE- Colour Crush . Čudovita šminka, ki mi spominja na sončne poletne dn...

Sončni pozdravček lepotičke :)

Tokrat me je prepričala šminka ESSENCE- Colour Crush. Čudovita šminka, ki mi spominja na sončne poletne dni.


Kot sem že v prejšnjih postih povedala, nikoli na ustnicah nisem nosila živih barv, ker me je bilo preprosto sram in sem bila prepričana da mi NE pašejo.
Vendar sem sedaj svoje mnenje spremenila in vem da bodo to poletje žive barve na mojih ustnicah redne spremljevalke. :)
Tale šminkica me je pa definitvino prepričala.
Prava barbie pink barva :), mogoče ima malenkost premalo sijaja in malo preveč mat, ampak me še vedno navdušuje. :)


Obstojnost je tam do 2 urci, potem pa kar počasi izginja. Za enkrat sem kupila samo to barvo, a sedaj že komi čakam da zavijem do prve drogerije in pokupim še druge nianse. :))


You Might Also Like

12 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca