OCENA; STENDERS- kopalna krogla in milo

Ta mesec mi je STENDERS v test poslal 2 izdelka in sicer; MILO (malina-borovnica) & KOPLANA KROGLA (malina-borovnica).  1. Najprej ...

Ta mesec mi je STENDERS v test poslal 2 izdelka in sicer; MILO (malina-borovnica) & KOPLANA KROGLA (malina-borovnica). 


1. Najprej sem testirala KOPALNO KROGLO z vonjem maline in borovnice.
Lahko rečem samo yummmmyyy, krogla so bila prava nebesa za moje telo in njegovo kožo.
Ko sem kroglo dala v vročo kopel oz. vodo se je izjemo hitro stopila, kar mi je bilo zelo všeč, da mi ni treba dologo čakati. :)Voda se je obarvala intenzivno oranžno in iz nje je dišalo božansko. 
Ko sem se potopila v vodo je moja koža postala mastna, kar me ja navdušilo saj imam te časa kar zelo suho kožo.

Po zakjlučenem ritualu je bila koža nežna in gladka. 
Vredna nakupa, cena krogle je 4,15€ in kupite jo lahko tukaj http://www.stenders-cosmetics.si/kopalna-krogla-malina-borovnica.


2. MILO (malina-borovnica)

Milo z istim vonjem kot kopalna krogla je prav tako dišalo prečudovito, vendar je vonj na koži zelo hitro izginil.
Samo milo je bilo super, ne izsuši kože. Namenjeno je za normalno ali suho kožo.
Uporabila sem ga za umivanje celotnega telesa in prav tako za umivanje rok. 


Cena mila je 4,70€ in kupite ga lahko tukaj  http://www.stenders-cosmetics.si/kremno-milo-malina-borovnica.

You Might Also Like

2 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca