OCENA; AFRODITA; maslo za telo 100% SPA

Pred kratkim mi je AFRODITA v test poslala maslo za telo 100% SPA ( jojobino olje & shea butter), Maslo, ki diši prelepo je namenj...

Pred kratkim mi je AFRODITA v test poslala maslo za telo 100% SPA ( jojobino olje & shea butter),


Maslo, ki diši prelepo je namenjeno predvsem suhi koži, saj jo nahrani in ji daje občutek gladkosti in po vaniliji dišeče mehkobe.
Sama sem izdelek uporabljala 3x do 4x tedensko, vedno po tuširanju. Glede na to da je Butter je zelo mehko in mazljivo. Lepo se razmaže in daje koži občutek vlažnosti in mehkobe.


Moram poudariti, da se zelo lepo vpija v kožo in da ni premastno.
Edino kar me je zmotilo je to, da je koža po nanosu masla kar malo lepljiva in tega jst preprosto NE prenesem, sploh v času poletja.


Sama se za nakup izdelka ne bi odločil, me je pa mikal že pred tem preden sem dobila sam izdelek v test in še dobro da sem poslušala intuicijo. :)

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Joj men je tale linija tok všeč <3

    Še sladkorni piling sprobaj :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je tudi celotna linija res ful všeč...če rabiš neki za suho kožo pa da se hitro vpije potem sprobaj masažno olje. Pa sladkorni piling tudi priporočam ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca