OCENA; YVES ROCHER- Showe gel Collection CACAO

Hey Hey lepotičke! Testirala sem gele za tuširanje YVES ROCHER- Showe gel Collection CACAO . Do zdaj me še ni noben izdelek Yves Rocher ra...

Hey Hey lepotičke!
Testirala sem gele za tuširanje YVES ROCHER- Showe gel Collection CACAO.
Do zdaj me še ni noben izdelek Yves Rocher razočaral, prav nad vsakim sem bila preprosto navudešna.
Prav to kolekcijo sem zadela v decembru, na njihovem adventnem koledarčku.


Geli z vonji kakava v kombinaciji z pomarančo, pistacijo in malino.
Meni najboljši??.... definitivno MALINA. Ampak prav vsi dišijo božansko in bi jih uporabljala še in še.
Všem mi je ker ne izsušijo kože in vonj se zelo dolgo obdrži na koži.
Vonj ki mi je bil najmanj všeč pa je bil vonj pistacije, no ko gel direktno povohaš mi res ni všeč, vendar ko ga daš na kožo in ga razmažeš, spereš in ko se malo razdiši, pa je vonj perfeketen.
Najboljša kombinacija, ki po mojem okusu najbolj skupaj paše, pa je kombinacija Pomaranče in Kakava.
Res idealna, ampak kot sem že povedala me je najbolj prepričala kombinacija Maline in Kakava.
Vem da jih bom še kupila.

Prav ta kolekcija je sedaj na njihovi strani kar -50%, hitro v nabavo... še po ostale stvari (krema za roke, milo za roke,  svetlikajoči gel za prhanje, losjon za telo, ... )


You Might Also Like

12 komentarji

  1. Super bi bilo, če bi naredila še blog z izdelki, s katerimi pa nisi bila zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. od kje ti pa ideja, da bi delala se en blog?!

      Izbriši
    2. Joj, post sem mislila :)

      Izbriši
    3. Če bi mal pogledala med poste, bi tut to našla

      Izbriši
    4. Glede na prijaznost odgovorov nimam več želje po gledanju postov. Hvala vseeno ;)

      Izbriši
  2. Prav vesela sme da sem našla tvoj blog :D Končno še ena Kranjska blogerka :D
    Teli geli zgledajo božansko, splho pistacija ker sem obsedena z njimi... Loccitane torbico imam pa že dobri 2 leti, pa je ravno prave velikosti, lep motiv, pa še notranjost se hitro očisti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O kaksni torbici to govoris?

      Izbriši
    2. Opa, pri eni drugi objavi sem opazila Loccitane kozmeticno torbico pa ne vem kako da sem tu komentirala. Sorry :)

      Izbriši
  3. Mmm, mislim, da bi mi bil vonj maline s čokolado zelo všeč! :)
    Nominirala sem te za Liebster Award : http://thegoodthingoftheday.blogspot.com/2014/02/liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca