OCENA; Afrodita- MULTIAKTIVNA VLAŽILNA KREMA ZA OBRAZ

Danes vam predstavljam oceno  Afroditine MULIAKTIVNE VLAŽILNE KREME.  Sama jo uporabljam že kar lep čas in sicer kar dobro leto. Zelo sem n...

Danes vam predstavljam oceno  Afroditine MULIAKTIVNE VLAŽILNE KREME. 
Sama jo uporabljam že kar lep čas in sicer kar dobro leto. Zelo sem navdušena nad njo in jo ne zamenjam. Je moja stalna rutina.
Njen namen je globinsko vlaženje, ter zaščita. Sama krema vsebuje mandljeve proteine & matični mleček.


Kremo uporabljam vsaj 1x dnevno, ponavadi zjutraj ko si obraz umije ali pa jo uporabim kot podlago za make up. Kombinacija medu in mandljev naredi mojo kožo zelo mehko in gladko.
Veliko krem mi je na obrazu puščalo sledi in sicer mazoljčke, ta krema je pa res super in na obrzu ne povzroči niti enega mazoljčka. Glede na to da je vlažilna, moja koža ni niti malo mastna in tistega sijaja na kožu sploh, moji koži podari nekakšen mat videz.
Zelo lepo se vpija in ni mastna.


Sama krema stane okoli 6€, sedaj sem jo dobila v DM v cenovne bombončku, kar 2 za ceno ene...top nakup ta mesec. :)

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca