OCENA; BOURJOIS- Healthy mix SERUM (gel foundation)

Dobro jutro :) Danes je na vrsto prišel moj puder za obraz in sicer BOURJOIS- Healthy mix SERUM (gel foundation) . Uproabljam ga že kar dob...

Dobro jutro :)
Danes je na vrsto prišel moj puder za obraz in sicer BOURJOIS- Healthy mix SERUM (gel foundation). Uproabljam ga že kar dobro leto in je moj stalni spremljevalec.


Puder, ki vsebuje izvlečke liči-ja, jagod, ter šipka. Ja diši božansko.
V sami embalaži je 30ml pudra, sama ga imam za cc 2 meseca. Je zelo lepo prekriven in všeč mi je prav to, da mi ne daje občutka umetnega videza na koži.
Veliko krat se mi je že zgodilo, da so me kolegice spraševale kateri puder uporabljam, ker jim je bil tako všeč na moji koži.
Luškana ebmbalaža s preprostim aplikatorjem.
Edina stvar, ki me pa ni čisto prepričala pa je... obstojnost samega pudra. Po kakšnih 12 urah se kar porazgubi, čeprav na ebmalaži piše, da naj bi bila obstojnost tam do 16ur. Ampak vse eno...jaz ga ne zamenjam. :D


Glede odtenka, sama uporabljam odtenek številka 56, in se mi na obrazni koži popolnoma zlije s tenom  moje kože, čeprav mogoče na sliki izgleda kar temen, je lih pravšnji za moj ten kože.
Sama bo kar ustrajala pri tem puderčku. :)

Kaj pa ve pravite na ta puder, ga katera tudi uporablja?

POZDRAVČEK, Sandryca ;)

You Might Also Like

3 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca