MOM DIARY PART 13- Pridna punčka, ki zna tudi presnetiti

Ojlaaaa! :) Prav danes smo dopolnili 8 mesecev. Sedaj je že prava punca, ki že ve zakaj se uporabljajo nogice, začela se je povzpenjati in ...

Ojlaaaa! :)
Prav danes smo dopolnili 8 mesecev. Sedaj je že prava punca, ki že ve zakaj se uporabljajo nogice, začela se je povzpenjati in se postavljati na nogice.
V zadnjem času se je zgodilo kar veliko lepih sprememb. Začeli smo jesti popolnoma vso hrano, nismo več izberčni in to me res fullll veseli, ker ji res lahko skuham kar želim.
Še ne dolgo nazaj, je vedno morala zaspati pri meni v naročju, vendar to ni šlo več tako...men se je kr mešal že, noč in dan jo uspavat je pa res že too much. :)
No zato se je mami odločila, da gospodično kar položi v posteljco in jo pusti, da se kar malo zjokca... in gospodična me je zelo presenetila in brez joka zaspala, to pa je zame en velik uspeh. :)
Je pa pridobila tudi nekaj slabih lasnosti, full se je navezala name, hitro začne jokati, če nisem ob njej, ne vem no... ali je to samo obdobje ali se bo še nadaljevalo. No sej ne rečem, se je lep filing k vidiš kako te ima otrok rad, s tem ko se je navezal nate, samo bo pa tudi problem za naprej... no pustimo se presenetiti.
Ura je 21.30 in mi že slabo urco ajamo, sedaj pa me čaka ena vroča kopel, da se še mami mal razvaja.
NOČKO ;)





You Might Also Like

5 komentarji

  1. juj ker cukr. Sami učki so jo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdaj že vemo, kdo bo tvoj blog dalje vodil, ko se tebi več ne bo dalo. Mala je prava lepotička :D
    To kar opisuješ, pa so najverjetneje itak obdobja :) dojenčki se iz mesec v mesec spreminjajo ful :) pestro!

    OdgovoriIzbriši
  3. mala je pravi cuker reees. :) fuuul se spremina, se še spomnim svoje sestrične, ki je bila enkrat taka, drugič spet kot druga oseba, hiih. :D ravno to je zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  4. O moj bog ... wow res, woow asdfghjkl :$ Pravi srček.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca