REVIEW; UMA COSMETICS- Mineral oil free make up + MY FIRST MAKE UP POST

Lep sobotni pozdravček :)! Danes predstavljam UMA COSMETICS- Mineral oil free make up , ki mi ga je poslala stran http://www.licila.si/ . ...

Lep sobotni pozdravček :)!
Danes predstavljam UMA COSMETICS- Mineral oil free make up, ki mi ga je poslala stran http://www.licila.si/.
H krati sem skoristila tudi do da prvič naredim tudi MAKE UP POST. 

Kot že sam naslov posta pove, danes predstavljam mineralni tekoči puder, ki ne vsebuje olja.
Barva pudra, kot že vidite na sliki je 02-BEIGE.
Nad pudrom sem bila zelo zadovoljna, saj ima res mat učinek in se prav nič ne sveti na koži.
Zelo je občutno, da ne vsebuje olja, saj se nanaša malo drugač, vsaj po mojem občutku, ko si ga nanašam na obraz. Všeč mi je, da se zelo dolgo obdrži na obrazu.
Na prvi pogled odtenek zgleda res temen, a ko sem si ga vtrla v kožo, se je poplnoma prilagodil mojemu odtenku kože.
Na obrazu izgleda zelo naravno, in ne pušča sledi na oblekah.

KOŽA PRED NANOSOM MINERALENGA PUDRA!
 
KOŽA PO NANOSU IN CELOTNI MAKE UP ZA DANES :)


 
Hvala Ličila.si ;)
Lp, Sandryca

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Neke dobre prekrivnosti nima, vsaj tako izgleda. Malo je odvisno tudi koliko ga naneseš mogoče...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ima čisto dovolj prekrivnosti, ne maram umetnega videza, zato mi je ta prekrivnost čisto dovolj!

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca