NOTD; Reviw- BarryM *LILAC FOIL*

Čao Čao! Poleg puderčka, ki sem ga nekaj časa nazaj predstavila, so mi www.licila.si poslali tudi lakec BarryM. Lakec se mi je neverjetno...

Čao Čao!
Poleg puderčka, ki sem ga nekaj časa nazaj predstavila, so mi www.licila.si poslali tudi lakec BarryM.
Lakec se mi je neverjetno dolgo obdržal na nohtih.
Nalakirala sem si ga 2 dni preden sem šla na morje in še 2 dan na morju, je bil lakec na levi roki še popolnoma ne okrušen, no na desni roki, pa sem mi je že malo okrušil, valda če sem pa desničarka. :))) In od kar imam mojo Kimči, moje roke niti malo ne počivajo.


Bila sem zelo zadovoljna z nanosom, saj sem samo z eno plastjo prekrila celotno površino nohta in ni se mi zdelo potrebno, da bi uporabila še en nanos.


Pozdravček ;)
xoxo

You Might Also Like

2 komentarji

  1. BarryM ima odlične lake, jaz sem jih ravno na ličila.si naročala. Edino tale odtenek meni ful ni všeč, vsi tej metalni mi sploh ne potegnejo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi mene nikol niso pritegnili metal odtenki, vendar ko sem ga pa dobila, sem se pa zaljubila :)

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca