SEA DIARY, part 1

Hey hey hey :) Javljam se Vam iz Zadra, natancneje iz Paklenice, kjer uzivamo in smo res z mozgani na off. Ja no mami lih ni, ubistvu ne ...

Hey hey hey :)
Javljam se Vam iz Zadra, natancneje iz Paklenice, kjer uzivamo in smo res z mozgani na off. Ja no mami lih ni, ubistvu ne more si to privoscit :))).
Skratka to je nas prvi skupni dopust, kot mlada druzinica. Kim je v nedeljo dopolnila 6 mesecev in moram priznti, da tu res uziva. Tako kot ati in mami. :)
No vreme ni skos soncno, a ni vazno, vazno je da smo mi na morju, da imam res morje res pred nosom, stopim iz apartmaja in ze sem na plazi. 
Dnevno se vam bom javljala, tko da le spremljajte moje postke.

No danes zjutraj sem se zbudila s prehladom... Kiham in smrkam :((( ... Ja no dan se ni zacel dobro, a upam da se bo koncal dobro, grem mal v shooping :). Sedaj bo kmalu cas za kosilo, tako da pejmo kuhat...mogoce se javim se kaj zvecer, ce naredim kako dobro fotko. 

Posiljam slano mokri pozdravcek!


You Might Also Like

7 komentarji

  1. super lepe fotke. :) komaj čakam nove bloge.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo se imejete in čim več sončka!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da uživate, super! Mi pa zmrzujemo in hodimo z dežniki naokoli. Je že pravo jesensko vreme :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čimbolj uživajte in super slikice. Se mi samo zdi, ali je Kim res zelo velika za svojih 6 mesecev?

    OdgovoriIzbriši
  5. Awee those are such beautiful and cute photos! Nice! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. OH, morje, kako te že pogrešam :(!

    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca