REVIEW; Max Factor - FLIPSTICK COLOUR EFFECT

Pozdravček ljubiteljice kozmetike! :) Kot vedno sem vesela vsakega novega sodelovanja, in prav posebno sem bila vesela sodelovanja z Max Fa...

Pozdravček ljubiteljice kozmetike! :)
Kot vedno sem vesela vsakega novega sodelovanja, in prav posebno sem bila vesela sodelovanja z Max Factor kozmetiko.
Nekaj dni nazaj sem prijela njihov paketek presenečenja in notri me je čakalo rdečilo za ustnice in sicer FLIPSTICK COLOUR EFFECT, odtenek FLOKY PINK 10.
U trenutku sem bila navdušena nad izdelkom in komaj sem čakala, da izdelek sprobam.
Rdečilo vsebuje dve šminki oz. dva različna odtenka. Oba sem vsak dan posebej sprobavala, tako da sem sama dobro ugotovila, kako dolgo se obdrži in res sta me zelo lepo presenetila.

Najprej sem sprobala svetlejši odtenek!


Odtenek je čudovit, taka natur, vendar vse eno s kančkom sijaja, skratka bila sem navdušena. Res da je kar hitro izginil iz mojih ustnic, seveda po pitju, jedi...itd, vendar ga bom rade volje nosila (odtenek). Zdi se mi primeren za vse priložnosti, naj raje ga nosim čez dan, ko hodim po kavicah. :)


Za večerno priložnost, pa sem sprobala temnejši odtenek.

Sama nisem full ljubiteljica, tako živih barv na mojih ustnicah, a vse eno sem si drznila in bila zelo pozitivno  presenečena, barva je prečudovita in primerna za lepe jesenske dni.
Moram priznati, da se mi je prav ta dlje obdržala na ustnicah. Presenetila me je zelo pozitvno.
In sedaj prav vem, da bo zelo pogosto na mojih ustnicah, tudi čez dan, ne samo ob posebnih priložnostih. :)

Max factor stran lahko najdete tudi na njihovi FB STRANI- MAX FACTOR, kjer imajo veliko nagradnih iger. :)

Lep dan vam želimo... SANDRYCA & MAC FACTOR!

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Zelo zanimivo rdečilo, temnejši odtenek mi je zelo všeč!:)
    J.
    http://fashionandpinkheart.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Waw, tale izdelek izgleda super, zelo praktično, da imapš dva odtenka v enem:) Ti pa res ta temnejši lepo paše:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca