REVIEW; L'oreal Professionnel - MYTHIC OIL shampoo & conditioner

Hey Hey lepotičke! :) Nov dan in novo sodelovanje, tokrat sodelujem z L'OREAL PROFESSIONNEL.  Podarili so mi šampon in balzam za lase...

Hey Hey lepotičke! :)

Nov dan in novo sodelovanje, tokrat sodelujem z L'OREAL PROFESSIONNEL. 
Podarili so mi šampon in balzam za lase MYTHIC OIL, ki ga lahko kupite samo v frizerskih salonih.


Lahkotna izdelka sta obogatena z araganovim oljem in oljem žafranike, ter vsebujeta zlato obravane mikro delce, ki se med spiranjem lepo izpirajo iz našega lasišča in las.
Izdelka ne vsebujeta silikona in parabena.

Sama pri vsakem pranju las uporabljam oba izdelka, šampon in balzam. Ker imam tanke lase in se mi po vsakem pranju lasje zelo ''feclajo'' oz. naredi se mi veliko vozličkov med lasmi,  je balzam za moje lase prava nuja.

Še isti dan ko sem izdelek dobila, me je že sama podoba izdelka popolnoma navdušila in nisem mogla, da si ne bi las umila še isti dan.
No, kot vedno sem najprej uporabila šampon, navdušilo me je najprej to, da sem ga na svoje lase nanesla res minimalno, ker se je šampon res zelo penil.
Druga stvar, ki bi jo rada poudarila je to, da me je prepričala embalaža, sploh pa priročen aplikator, na dlan ga nanesem en,dva,tri... Res superca!
Da ne govorim o vonju ;) ... mmmm, ne morem se ga navohat in še zdaj mi dišijo. Všeč mi je to, da ni premočen vonj in ne tisti umeten vonj, temveč blag in nežen.
Lasje po pranju... mehki, čudoviti, lahki, tak filing kot da bi si zlikala laske, ko so res gladki in sijoči.
Že od nekdaj imam tanke lase, zato se mi lasje zelo hitro zmastijo, zato moram poudarit, da je danes že 4 dan po pranju in moji lasje, naverjetno niso mastni. JEEEJJJJ :)


No po pranju z šamponom, je sledil še nanos balzama, ki me je prav tako prepričal kot šampon.
Zelo majhna količina balzama, je omogočila, čudovito in nemučno razčesavanje las.
Pri balzamu bi rada pudarila to, da sem bila nad večino balzamov razočarana, ker so mi hitro zmastili lasišče. Ta, prav ta balzam pa mojemu lasišču omogoča in uravnava, da ni premastno, niti presuho.

Hvala L'orealu, ki me je tako pozitivno presenetil in moram povedat, da se zelo veselim nadaljnega sodelovanja z njimi.
Najdete jih lahko tudi na njihovi FB strani https://www.facebook.com/lorealpro.si !

Pozdravček, L'oreal & Sandryca!


You Might Also Like

11 komentarji

  1. suuuper izdelek ocitno.. bo treba probat :) ali mogoce ves, kaksna je cena? hvala :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. če sem prov zasledila, na eni strani je en izdelek mislim da 15evrov, se bom pa točno pozanimala in v postu dopisala.

      Izbriši
  2. Tole sta pa res super izdelka, jaz bi ju tudi verjetno 1. dan testirala :D

    OdgovoriIzbriši
  3. I haven't tried these products, but I would surely like to! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. L'oreal ma same super izdelke. Sama imam L'Oréal Professionnel Mythic Oil - olje za neukročene lase, s katerim sem zelo zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  5. O srečnica, same fine stvari testiraš zadnje čase:)
    Ko sem tole oceno prebrala me je kar zamikalo imeti tale šampon in balzam.

    OdgovoriIzbriši
  6. I don't see this cosmetics in Poland :(

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo sliši se super. :D bo treba sprobat. :)

    Koliko je pa cena?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca