AVGUST FAVORITE COSMETICS

Ne morem vrjeti, da je avgust že skoraj mimo in spet je pred nami pisana jesen. Po eni strani sem je vesela... novi nakupi, nova oblačila, d...

Ne morem vrjeti, da je avgust že skoraj mimo in spet je pred nami pisana jesen. Po eni strani sem je vesela... novi nakupi, nova oblačila, drugače jesenske barve....
No pa je spet tukaj rubrika; AVGUST FAVORITE COSMETICS, ta konec meseca vam predstavljam večino izdelkov za obraz, upam da vam dam kakšno dobro idejo, ter da se navdušite nad kakšnim izdelkom. ;)



 1. MELVITA- Organska čistilna krema, 200ml
 Čistilna krema, ki je namenjena specifično za suho in občutljivo kožo. Notri se nahaja matični mleček, arganovo olje, ter karite. Moje 3 najljubše sestavine.
Poleg teh treh pomembnih sestavin za kožo, boste v njej našli tudi... cvetna vodica vrtnice, med, ter pšenične kalčke...kaj bi blo lahko boljše za vašo kožo.
Uporabljam jo zjutraj, ter zvečer pred spanjem in moram priznati, da učinokovito očisti sledi ličila.
Iskreno priporočam tistim dekletom, ki imate občutljivo in suho kožo.


 2. ALVERDE- Clear tonik za obraz z zdravilno prstjo, 150ml
Super tonik, ki je namenjen za nečisto kožo, proti mazoljem in ogrcem. Vsebuje minerale in mikroelemente zdravilne prsti in ima matirajoč učine na koži. Kožo zelo dobro osveži in očisti.
Uporabim ga po uporabim čistilne kreme MELIVTA.


 3. BALEA FACE- kremni piling 75ml
Za prav vsak tip kože. Kremni piling z negovalno aloe vero čisti in jo preskrbi z vlago, ter izboljša njeno teksturo.  Uprabljam ga 2x tedensko, kar med tušranjem. In moram priznati, da je izdelek čudovit, moja koža po uporabi pa prečudovita in mehka. Izdelek je TOP.

 


4. ČISTILNI GEL ALOE VERE, 170ml
Tole je pa super izdelek, lahko rečem izdelek meseca. Vsebuje 100% aloe vero. Ko ga naneseš na kožo, se zelo hitro vpije, ter zadržuje vlago kože. Zelo dobro deluje na opekline, kožo dobro hladi.
Deluje tudi na pike insektov (uporabljam pri svoji hčerkici, ko so jo popikali komarji), pomaga pri žuljih in pri težavah suhe kože.


5. ESSENCE- shimer powder
Kaj je lepšega, da se koža malo svetlika poleti. :)
Super puderček, ki koži podari čudovit lesk. Sama ga uporabljam kot blush, vendar z njim ne pretiravam, da se slučajno ne bi preveč šajnala. :D


6. LABELLO- lip butter
Yummmmyyyyy :) kaj naj še rečem, sem opazila, da jih večino od vas tole zadevico že ima.
Vonj je božanski in zeloo lepo se obdrži na ustnicah.


You Might Also Like

8 komentarji

  1. uuu super blogec. tole pa z veseljem berem vsak mesec. :D

    Dobri izdelki. Tale Aloe Vera je res super, imam enega podobnega. Pomaga pri vseh možnih stvareh.:)
    Moram si tudi jaz nabaviti tole labello zadevico. :D Ker vidim, da je vsem všeč.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je to tudi najljubši piling, vedno se vračam k njemu. Super post: :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale piling je res super, in pa lip butter je zakon :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimivi izdelki:) Nominirala sem te za Versatile Blogger Award. Lahko si prebereš tukaj: http://adjustingbeauty.blogspot.com/2013/08/versatile-blogger-award.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Haha, vsi obsedeni s telim Labellom. Jaz ga še vedno nisem probala. :D

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz prisegam na Aloe Vero. :) Tega Labello-ta moram pa še jaz sprobat...se mi zdi, da vse blogajo o tem. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I have almost the same essence powder:)
    let's follow each other?
    www.helendushko.com

    Helen
    xo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca