REVIEW; AVON- Mega effects mascara

Hello, hello :) Danes je dan za sodelovanje z že dolgo priznano kataloško kozmetiko AVON. Pred kakšnim tednom so mi poslali najnovejšo ma...

Hello, hello :)
Danes je dan za sodelovanje z že dolgo priznano kataloško kozmetiko AVON.
Pred kakšnim tednom so mi poslali najnovejšo maskaro, MEGA EFFECTS MASCARO. Ko sem jo prijela v roke sem se res začudila, ker nisem navajena na takšne maskare, temveč maskare z navadno krtačko. Ta pa je bila res zanimiva že na prvi pogled in v trenutku sem se uprašala ali jo bom sploh znala nanašati na trepalnice.


Zanimiva kajne?!
Drugače zelo preprosta kartačka, ubistvu še lažja za nanašanje, kot tiste obične krtačke.
Kartačka se prilega naravni obliki trepalnic in jih resnično prekrije od korenov do konic trepalnic.
 Gre za zelo hiter nanos maskare.
Edino kar me je zmotilo pri maskari je to, da jo zelo težko dobiš iz embalaže, ubistvu moraš prebrati navodila, drugače sploh ne veš kako jo ven dobiti.


Drugače pa super maskara, ki jo bom z velikim veseljem uporabljala. Hvala Avonu. ;)

Avon lahko najdete tudi na FB ... vsak lajk dobrodošel ;) https://www.facebook.com/AvonSlovenijacompanypage !

Lp, Sandryca & Avon ;)

You Might Also Like

6 komentarji

  1. ooo sem videla tole v novem katalogu jaa. :) me pa nekako ni prepričala, se zanašam na svojo staro ljubo maskaro običajne oblike. :D bi bila pa zanimiva za probat, to pa.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo zanimiva maskara, še nikoli nisem nikjer zasledila kaj takšnega :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja adijo, kaj vse si ne bodo umislal :) To bi pa rada izprobala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa tudi jaz vidim prvič. Izgleda zelo zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem jo videla v katalogu, pa nisem upala "tvegati" z nakupom. Izgleda res zanimivo :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca