REVEIW; AVON- ANEW Vitale set 25+

Sončni pozdravček! Poleg včerajšne maskare mi je AVON , podaril tudi prikupen setek ANEW VITALE SET , ki je primeren za dekleta 25+ . Kožo...

Sončni pozdravček!

Poleg včerajšne maskare mi je AVON, podaril tudi prikupen setek ANEW VITALE SET, ki je primeren za dekleta 25+. Kožo naredi polno energije in ji poda občutek spočitosti.
Set vsebuje;
- Gel za čiščenje obraza 50ml
- Gel za okoli oči 15ml
- Dnevno kremo 15ml
- Nočno kremo 15ml

Set je zelo praktičen, tak mini, zelo priročen za kakšna potovanja, saj ne zavzame veliko prostora.

Jutro najprej začnem z gelom za umivanje, kožo najprej navlžim z vodo in na to na obraz dodam gel, katerega z nežnimi gibi vtrem v kožo obraza in vratu. Gel je čisto prozoren, zelo nežen in prijetnega vonja. Kožo naredim zelo mehko, svežo in sijočo.

 Nato sledi dnevna krema, ki res božansko diši. Koži poda svež videz.

 Ko je dan mimo, pride na vrsto večerna nega obraza. Najprej si obraz dobro očistim, da na njemu ne pustim sledi ličil. Nato na spodnjo iz zgornjo veko, ter na očesne kotičke nanesem gel za okoli oči.

In kot zadnje na svojo popolnoma očiščeno kožo nanesem še večerno kremo, ki koži omogoča da se ponoči resnično spočije.


Hvala Avonu ;)
LP, Sandryca & Avon!

You Might Also Like

4 komentarji

  1. uuu tole sem pa probala testerček in moram reči, da ni slabo. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem slišala že veliko dobrih stvari glede Avonovih izdelkov za nego kože :) A tale gel za oči kaj pomaga glede temnih podočnjakov?

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz od Avon redko kdaj kaj imam. So mi pa tuš geli lepega vonja.

    http://www.ajdas.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Interesting products, the eye cream is something I'll check out. Thanks for sharing! xoxo.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca