REVEIW; Loreal Professionnel- PRO-KERATIN REFILL shampoo & conditioner

Pozdravljene lepotičke! LOREAL PROFESSIONNEL mi je ponovno poslal paketek v katerem sta se nahajala šampon in balzam PRO-KERATIN REFIL . ...

Pozdravljene lepotičke!
LOREAL PROFESSIONNEL mi je ponovno poslal paketek v katerem sta se nahajala šampon in balzam PRO-KERATIN REFIL.


Šampon 250ml in balzam 150ml, ki sta namenjena za obnovo poškodovanih las, sta obogatena s Pro Keratinom. Lasje so po uporabi čisti, mehki in voljni. Šampone najdete izključno v frizerskih salonih.

Jutri bo en teden kar sem se po dolgem času barvala, frizerka mi je prišla kar na dom. In prav tisti dan sem dobila paketek izdelkov Loreal, zato sem se odločila, da jih po barvanju kar takoj preizkusim.


Naj najprej povem, da se bila nad izdelkom prav tako zelo navdušena, kot nad prejšnjima izdelkoma Mythic oil, katere REVEIW lahko najdeš tukaj http://sandryca.blogspot.com/2013/09/review-loreal-professionnel-mythic-oil.html.
Seveda najprej sem na svoje sveže pobarvane lase nanesla šampon, kateri me je že s samim vonjem prepričal. Edino kar mi je bilo pri Mythic oil boljše, je bilo to, da je bilo šampon zelo lažje aplicirati, ker je imel res priročen aplikator.
Ampak to skoraj ni opombe vredno. Šampon je super, saj se mi je svežina las obdržala kar 4dni, drugače perem lase na 3 dni.


Lasje so po nansu balzama izgledali božansko, zelo voljni in gladki, kar mi zelo pomeni. Vonj šampona in balzama se mi je obdržal kar celih 4 dni.
Z veseljem dam izdelkoma oceno 5 od 5. :)

Hvala Loreal. ;) Se veselim nadaljnega sodelovanja.
xoxo

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Wow, ti pa res ful izdelkov dobiš v oceno.

    Tale šampon sem tudi jaz gledala, pa ga potem nisem kupila ker imam preveč ostalih. Bom vedela za naslednjič, ko me bo spet zamikal, da je ok.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca