MOM DIARY PART 10- Zobki so pokukali

Lep večerček bralci moji! Po dolgem času spet čas za mom diary :). Kot veste smo bili na morju in na žalost mogli pred časno priti domov :...

Lep večerček bralci moji!
Po dolgem času spet čas za mom diary :).
Kot veste smo bili na morju in na žalost mogli pred časno priti domov :(... naša Kimi je jokala, jokala in še 1x jokala. Najprej sva s fantom mislila, da ji ne odgovarja okolje, zato smo se odločili da se vrnemo domov, ker tako res ni šlo. No ko smo se vrnili domov je bilo presenetljivo zelo mirno.
Vendar zvečer je bila zelo boga, zelo je stokala, malo imela vročine in malo driske, kar je značilno za rast zobkov. No neko jutro pa sem moji Kimči dala jesti piškotka in spodaj začutila prvi zobek. Naslednji dan začutim z žličko zgornji zobek....in tako se je nadaljevalo vse 4 dni zaporedoma in sedaj imamo že kar 4 zobke. Jaaaa kok je blo to hitro, mamica pa valda zelooo ponosna. Hihi :)
Od kar je dopolnila pol leta noči niso več mirne, tamala bi kar jedla ponoči, včasih se zbuja na  2 uri, zna biti pokonci tudi po 3 ure skupaj...mi2 s fotrom sva pa kot zombija. :)))
Mah samo ko se ti tale mali srček nasmeje, v trenutku pozabiš na vse.
Čez 2 tedna bomo dopolnili že 7 mesecov, ne morem vrjeti, da je že več kot pol leta mimo. Tamala se počasi pripravlja na kobacanje. Aja pa končno je začela dlje čez dan spati, tut po 2 uri v kosu, tko da mam čez dan tut čas zase.
No sedaj je ura 20 in moj mali srček že aja...upejmo da bo tko celo noč. :)
Se slišimo kmalu ;)

Nočko, xoxo!







You Might Also Like

4 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca