JULY...FAVORITE COSMETICS

No pa je julij mimo. No še sama ne morem vrjeti, da ta mesec nisem toliko zapravila za kozmetiko. A vse eno se je našlo par novih izdelkov,...

No pa je julij mimo. No še sama ne morem vrjeti, da ta mesec nisem toliko zapravila za kozmetiko.
A vse eno se je našlo par novih izdelkov, nad katerimi sem bila preprosto navdušena.



1. ŠAMPON GARNIER; Ultra doux- Lavender
Totalno navdušena nad šamponom, drugače šamponi od Garniera mi niso nikoli odgovarjali...ampak tale, tale pa zmaga. Posebej mi je všeč to, da mi sploh ni treba gor dati balzama, ker imam že po samem pranju s tem šamponom, zelo mehke lase in resnično gladko razčešejo.
In da ne govorim o vonju, obožujem lavando in zelo dolgo se vonj na laseh obdrži. Vredno probati!



2. NIVA- In shower body lotion
Opažam da tale izdelek uporablja veliko deklet, opazila sem veliko dobrih ocen glede tega izdelka.
Naj jo podam tudi jaz... To je res Nive-in najboljši izdelek, od kar Niveo poznam. Niso se mogli boljše spomniti, da losjon uporabiš kar pod tušem. In to je v teh vročih dneh ideaaallnnooo.
Po uporabi drugih losjonov, sem se v vročih poletnih dneh kar limala... prav odveč mi je bilo imeti na sebi losjon ali kremo za telo. Po temu losjončku se počutim fenomenalno, nobenga limanja...samo dišeča, gladka koža...



3. PALMOLIVE showergel - MEDITERAN MOMENTS 
Zelo rada vidim, da mi v poletnih vročih dneh koža po tuširanju diši. In tale vonj mi je direktno pisan na kožo. Vonj šmarnice in vrtnice skupaj...yummmyyyy. Punce vredno je probati, ker se dejansko zaljubiš v ta vonj.



4. BOROTALCO roll-on deodorant
Tale izdelek sem dolgo opazovala po reklamah in se le odločila sporobati. Vedno sem bila uporabnica Nive-jinih deodorantov, sedaj sem se pa le upogumila in postala navdušenka Borotalco roll-ona.
Kako fenomenalno diši... in ne boste vrjeli, obdrži se že cel dan. Ne pušča madežev na oblekah, to je res važno, vsaj meni! Je vreden svojega denarja. Ga ne menjam!

You Might Also Like

4 komentarji

  1. v ta Palmolive gel sem se tudi jaz zaljubila - prečudovit vonj <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole od niveje sm pa že js ogledovala pa se nekak nism mogla odločit ker mi cena ni bla všeč. Če je res tako dober ga pa morm sprobat :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale Nivea In-Shower je reeees popoln izdelek za poletje. :D Sama uporabljam za suho kožo, bom pa tudi tega za normalno probala. :)

    super blog. xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca