OCENA IZDELKA; Barvish puder

Nekaj časa nazaj so mi iz BARVISH-a , poslali puderček, da ga sprobam in ocenim. Na prvi pogled mi je izgledal zelo temen odtenek, ko...

Nekaj časa nazaj so mi iz BARVISH-a, poslali puderček, da ga sprobam in ocenim.


Na prvi pogled mi je izgledal zelo temen odtenek, ko pa sem ga nanesla na kožo svojega obraza, se je zelo lepo zlilo z mojim odtenkom kože in koža prav nič ni zgledala pretemna, ampak čudovito malo zagorela...pravšnja za poletne dni.
Puder se zelo lepo nanaša, je lepo mazljiv in poudarila bi prav to, da se ne kopiči v kožnih gubicah.
Je zelo dologo obstojen in koži ne pušča mastih madežov, ampak koži da čudovit mat videz.


Cenovno je dostopen vsem in obstaja tudi večja embalaža, kar je super. ;)
Lahko si pogledate tudi njihov katalog in sicer TUKAJ!
Najdete jih pa tudi na njihovi FB STRANI!

Hladen pozdravček, Sandryca!

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Barvish ima luštne stvari. Tale puder izgleda pa čist pretemen, ne vem sicer kako je na obrazu.

    http://www.asilosofy.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca