MOM DIARY PART 8. - Prvič v živalskem vrtu

Hey ljubitelice mojega dnevnika :) Bliža se dan ko bo moja princeska dopolnila že kar 5 mesecev. Jaaa nooo...a nism lih kar začela pisati d...

Hey ljubitelice mojega dnevnika :)
Bliža se dan ko bo moja princeska dopolnila že kar 5 mesecev. Jaaa nooo...a nism lih kar začela pisati dnevnik. :))) No skratka, trenutno obema dogaja v tej vročini, punči jo zelo težko prenaša in mami pol pokasira njeno tečnobo...res se mi učasih kar meeešššaaaaa. Bolj da ne slišite njenega histeričnega joka... ;((( včasih bi si kar zamašila ušesa.... ampak ko se pa nasmeje, je mami čist medena. :) Začeli so nam nagajati tudi zobki, res all inclusive.... ampak kaj čmo, bo še tole dal čez.
Včeraj sva bili prvič v živalskem vrtu, res je še mičkn premejčkena, da bi opazila vse živalce... je pa opazila slončka in bila nad njim res fullll navdušena. Bomo šli v jeseni še enkrat, ko bo že kar velika in vem, da bo takrat bolj zanimivo.
Čez dober mesec, ko vas bo večinoma že doma iz dopustov, bo pa prišel za nas čas uživancije, 8.9 gremo v Zadar...in jaaa komaj čakam, da bo moja lubika končno namočila svojo malo ritko. :)

Lepo bodite........ en hladen objemček in poljubček. XOXO


You Might Also Like

10 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca