GOOD MORNING SUNSHINES :)

Pravkar me je iz postelje vrgla moja še nerojena pikica, ki čisto preveč "divja" :). Sem 29 teden nosečnosti in prav sedaj se je ...

Pravkar me je iz postelje vrgla moja še nerojena pikica, ki čisto preveč "divja" :).
Sem 29 teden nosečnosti in prav sedaj se je začelo zadnje trimesečje... in ja prav zdaj moja pikica hitro pridobiva na teži in rasti. Čas zelo hitro beži, sobica je že postavljena, večino stvari že imamo, manjka samo še voziček. Veča se tudi apetit, ki me zelo rad zbudi iz spanja :))))... ampak resnično nočem pretiravati, rada je dobro, a vendar zdravo.
S fantom sva izbrala tudi ime in sicer KIM...like? :))
Drugače se počutim še super, malo mi nagaja zgaga in bolečine v križu.... ampak je za zdržat :)
Ko bo sobica tipi topi, jo pofotkam in objavim slikice :)

                                                                           DANAŠNJI ZAJTRK :)

You Might Also Like

8 komentarji

  1. Fuul sta dobro ime izbrala !! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. njam njam. :)

    in fuuul dobro ime sta izbrala. mi je všeč. joooj, gotovo že nestrpno pričajuješ. :)

    lepo bodi. xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nina..jaaaa sem že prov nestrpna..upam da teli 3je meseci hitro minejo:)

      Izbriši
  3. meni je tud ful ušeč ime :) <3 pa tale zajtrk zgleda njami, mmm :P

    OdgovoriIzbriši
  4. oo ime je super :)) so mi vsec kratka imena :)) se maloo :)*

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca