NAJNOVEJŠA LINIJA DVORCA TREBNIK

Pozdravček damice! Kot ste pomoje že opazile, tudi pri drugih blogerkah, nas DVOREC TREBNIK zadnje čase zelo razvaja. Tokrat so mi v test ...

Pozdravček damice!
Kot ste pomoje že opazile, tudi pri drugih blogerkah, nas DVOREC TREBNIK zadnje čase zelo razvaja. Tokrat so mi v test poslali najnovejše stvari iz njihove najnovejše linije, ki so jo poimenovali kar DT.
V test sem prejela 4 izdelke OSVEŽUJOČO PENO ZA TUŠIRANJE, OSVEŽILNO MEGLICO IN TELO, LOSJON ZA TELO in OLJE ZA TELO IN LASE.
Prav vse izdelke sem uporabljala v poletnih dneh. Naj poudarim, prav vsak izdelek NE vsebuje parabenov, mineralnih olj, sintetičnih barvil in silikonov.


OSVEŽUJOČA PENA ZA TUŠIRANJE!
Nekaj najboljšega te linije, izdelek ki me je res izjemno navdušil. 
Pena vsebuje idealno sestavino za naše telo in kožo, ALOJO, ki našo kožo pomirja in jo hkrati tudi zelo osveži. Primerno prav za vse vrste kože.
Sama sem jo imela uporabljala na morju in je resnično prava osvežitev, tudi moj dragi je bil navdušen. 
Aja pa še to, zelo je dobra za aplicirati, ima nekakšno pumpico, ki je res simple. 


OSVEŽILNA MEGLICA ZA OBRAZ IN TELO!
ENERGY TONIC, ki prav tako kot pena vsebuje ALOJO. Primeren je za res vroče dneve.
Mene ni zelo prepričal, niti ne znam razložiti. No mogoče sem opazila, da bi malo bolj izsušil kožo, nekakšen občutek zategovanja. V sami embalaži se skriva 150ml meglice.


LOSJON ZA TELO Z NEGOVALNIM KARITEJEM!
Že ko sem prebrala kaj vsebuje losjon, me je popolnoma navdušila in res me je upravičeno navdušil.
Afriška embalaža, v kateri se skriva moja najljubša sestavina za telo, KARITE!
Prav ta hrani in vlaži našo kožo. Mojo koža po uprabi je bila mehka in izredno navlažena. Mastnega občutka na koži nisem imela.


OLJE ZA TELO IN LASE!
Kako pa to olje diši! Idealna mešanica olj, kot so: MANDELJ, ARGAN, JOJOBA, OLJČNO OLJE, OLJE GROZDNIH PEČK ... Kaj boljšega za naše telo. 
Vonj me je res prepričal, ni vsiljiv, je nežen in ni preveč parfumiran. 
Olje se skriva v 150ml ''šprici''- ne vem kako bi se izrazila drugače. haha :)
Seveda ni manjkal na morju, še mami ga je sporobala in bila seveda navdušena. Še vedno ga imam, saj se ga porabi zelo malo. 

Celotna oz. delna kolekcija, kolikor sem jo lahko testirala, me je res popolnoma navdušila. Pravšnja za vsa dekleta, žene, punce, najstnice, mamice... :)
Sama ne vem kateri izdelek bi lahko izbrala za tistega TOP. 
Hmmm... mogoče OSVEŽILNO PENO ali OLJE ZA TELO IN LASE. 
Damice, vredno nakupa!!!

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Oljček zakon diši:), mi je pa tale pena za tuširanje ful zanimiva, sam imam še celo zalogo za porabit, upam, da čimprej:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bo treba sprobat!! :D xoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2015/09/high-end-lipstick-1.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca