MOJIH TOP 5 ŠMINK TO JESEN

Hey damice! Zadnje čase obožujem šminkice, sploh jesenske barve. Najbolj so mi všeč rjave barve, ki za enkrat tudi prevladujejo na mojih us...

Hey damice!
Zadnje čase obožujem šminkice, sploh jesenske barve. Najbolj so mi všeč rjave barve, ki za enkrat tudi prevladujejo na mojih ustnicah.
Odločila sem se, da izberem svojih 5, trenutno meni najljubših šminkic, ki jih bom to jesen z veseljem nosila.
Imam tudi svojo TOP šminkico, ki vam jo bom zaupala na koncu tega zapisa na blogu.
Naj vam jih predstavim...


1.Pred kratkim sem od CATRICE prejela kar 2 šminki, od omejene kolekcije TRASURE TROVE.
Omejena kolekcija v prodajo prihaja v sredini NOVEMBRA in bo v prodaji do JANUARJA.
Verjemite mi, splača se kaj kupit, izdelki izgledajo čudovito, pa saj Catrice nikoli ne razočara.
Prejela sem 2 čudovita odtenka C02 in C03, idelani jesenski barvi to jesen.
                                                                                 C02

                                                                                  C03

2. YOUNG BLOOD šminka, ki sem jo prejela na blogerski konferenci in je izjemno pigmentirana.
Ustnicam poda pravi lesk, saj se prav v njej skrivajo male bleščice. Idelna za večere!
                                                                          Odtenek: SPICY


3. Šminka, ki sem jo prav tako prejela na blogerski konferenci. Šminko kozmetike UMA so nam dali LIČILA.SI. Čudovita rdečo-roza šminka, ki me je prav tako navdušila, kot vse ostale.
                                                                        Odtenek: 820


4. In na zadnje še šminka, ki me je res popolnoma navdušila. Res WOW. Izredno pigmentirana, zelo lepo mazljiva, najbolj mi je pa všeč to da po nanosu moje ustnice delujejo zelo negovane in da na ustnicah ni sledi, da bi se šminka ugrezala v ustnice. Vsebuje tudi vitamin E.
In to je šminka GOLDEN ROSE! Vse pohvale Golden rose!
                                                                      Odtenek: 50 






           
Kakšna se vam zdi moja izbira? Meni so vse šminke res prečudovite!
Lep pozdravček, Sandryca!!!

You Might Also Like

5 komentarji

  1. Mi je zelo vsec tvoja izbira, to jesen me pa zelo prepričajo vinski odtenki nekaj med vijolicno in temno rdeco. Super, bom mogla nujno preveriti vsaj nekaj od njih;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Same lepe so, jst bi tudi dodala kakšen malo bolj temnejši odtenek med vijola in rdečo,ali pa kakšno temnejšo rožnato.:) Golden Rose pa itak bom probala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa tale Youngblood ni všeč :/ So pa Catrice zelo lepe, tudi embalaža je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Golden Rose odtenek izgleda res lep <3

    OdgovoriIzbriši
  5. love it

    ________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca