TRILOGY; Vital Moisturising Cream

Ojla damice! Danes bi Vam rada predstavila enkratno kremo za obraz, ki mi jo je v test poslala http://naravnakozmetika.si/! TRILOGY Vital ...

Ojla damice!
Danes bi Vam rada predstavila enkratno kremo za obraz, ki mi jo je v test poslala http://naravnakozmetika.si/!
TRILOGY Vital Moisturising Cream je krema, ki sem jo kar nekaj časa testirala.


V sami embalaži se nahaja 25 ml kremice. Krema ki je primerna tako za čez dan, kot tudi za ponoči.
Njena naloga je popraviti, ter ponovno zgraditi novo kožo.
Vsebuje nešteto zelo dobrih sestavin, med katerimi se najdejo tudi:
Glavna in pravtako unikatna sestavina te kreme je ROSAPENE, ki združuje ŠIPKOVO OLJE s super ANTIOKSIDANTI. (ščitijo znake staranja)
Notri boste našli tudi SVETLINOVO OLJE, MARULA OLJE (vlažnost), ter CVETOVE POMARANČEVCA.  (pomirjevanje in pomlajevanje)
Kremo priporočajo tudi kot super podlago pred nanosom ličil.

Krema me je res navdušila in sem jo tudi sama uporabljala kot nekakšen primer, pred nanosom ličil.
Mogoče bi nekaterim izgledala krema zelo mastna, a ni temu tako. 
Zelo se hitro vpija in dobila sem občutek da nekako matira mojo kožo, saj res ni bilo na koži videti nobenega mastnega sijaja. :)
Nanašala sem jo zjutraj in zvečer, tako po očiščeni koži. Meni je res super!

 Aqua (Purified Spring Water), Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glyceryl Stearate, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil, Cetearyl Wheat Straw Glycosides & Cetearyl Al, Rosa Canina (Rosehip) Seed Oil, Sclerocarya Birrea (Marula Seed) Oil, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf, Tocopheryl Acetate, Daucus Carota Sativa (Carrot) Oil, Ormenis Multicaulis (Chamomile Flower) Oil, citrus aurantium amara (bitter orange) flower, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extrac, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Citral, Geraniol, Citronellol, Limonene, Linalool, *Components of Natural Essential Oils!

Kremico lahko kupite tukaj http://naravnakozmetika.si/prodajni_program/izdelki/kreme/10/vital_moisturising_cream/ .
Prav tako pa jih najdete tudi na Fb strani https://www.facebook.com/NaprednaNaravnaNegaKoze .

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca