ISABELLE ROSE EGGY LIP BALM

ISABELLE ROSE EGGY LIP BALM mi je v test poslala 2 čudovita jajčka. :) Marsikoga prav te Lip Balmi spominjajo na Eos jajčke, tudi mene. Ve...

ISABELLE ROSE EGGY LIP BALM mi je v test poslala 2 čudovita jajčka. :)
Marsikoga prav te Lip Balmi spominjajo na Eos jajčke, tudi mene. Vendar sedaj ne bom pisala o primerjavi Eos in Isabelle Rose, vendar se bom posvetila samo jajčkom Isabelle Rose. <3
Primerjava sledi drug teden...


V test so mi poslali 2 Lip Balma z okusom Limone in Minta. Odločila sem se da jajček z okusim minta podarim v nagradni igri, ki trenutno še vedno poteka na Fb strani bloga ANGEL BEAUTY.
Žrebanje sledi v ponedeljek!!!
Limonca pa je ostala meni, ki sem jo z veseljem do zdaj testirala.
Že sama embalaža je preprosta in lip balm gre res vse povsod z menoj.
Diši res zelo lepo, osvežujoče in je res pravšnji okus oz. vonj za te poletno-vroče dni, da našim ustnicam podari malo citrusov in svežine.
Balzam je kar lepo masten in daje ustnicam res občutek negovanosti, mehkobe.
In ja, zelo dolgo se obdrži na ustnicah, res sem navdušena nad njim! Bravo Isabelle Rose!!!


V njihovi kolekciji najdete 6 različnih okusov Lip Balmov;
Limona, ananas, mint, jagoda, breskev in borovnica. 
Trenutno imajo super akcijo v kateri lahko naročiš 5 balzamčkov za 25€. Super, ane?

                                                           photo by: Isabelle Rose Eggy lip balm

Najdete jih tudi na njihovi Fb strani ISABELLE ROSE EGGY LIP BALM.
Naročila pa lahko oddate na njihov mail eggybalm@gmail.com.
Cena posameznega jajčka je 5€!

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Izgledajo super. Razmišljam, le bi si naročila tega limoninega :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmm, si že predstavljam, kako yummy bi bil jagoden. Bo treba preizkusiti!

    http://naturallymarcela.blogspot.com/2015/06/photos-only-2.html

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca