OUTFIT POST; Orange with flowers

       OBLEKA , ki jo nosim sem kupila na razprodajah v trgovini PIMIKE , samo 12€ . SANDALI , prav tako kupljeni na razprodaji in sic...

      
OBLEKA , ki jo nosim sem kupila na razprodajah v trgovini PIMIKE, samo 12€.
SANDALI, prav tako kupljeni na razprodaji in sicer v spletni trgovini ASOS, cena mislim da 15€. :)
TORBICA & CVETLIČNI TRAKEC, sta iz H&M-a, trobica je bila 15€, trakec pa 5€.
ZAPESTNICA & PRSTAN prav tako iz H&M-a, zapestnica je stala 5€, prstan pa 1€ (znižan).
LAK NA NOHTIH, na žalost ni poslikan, je pa CATRICE.
SONČNA OČALA, kupljena na EBAYU, cc 2€.

Outfita nisem imela namen slikati, vendar je nastalo čisto spontano, tako da sem detajle naknadno doma poslikala. :)



You Might Also Like

3 komentarji

  1. Ful lepo izbrana oblekca in dodatki. :)

    Larisa
    http://girlof21st.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. zapestnica, trak za lase in torbica so top :3333 fuul mi je všeč kako si skombinirala, lepa izzi poeltna kombinacija. super ti pristaja. tile trkai iz rožič pa so letos itak top :3

    poglej kaj moj blogec. ;)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca