L'OCCITANE; Izboljševalna CC krema POPOLNA POTONIKA

Hey Hey! S tole objavico pa zelo zamujam, grozna sem. :) Kot ste že sledile, sem bila nekaj mesecv nazaj na negi obraza v trgovini L'o...

Hey Hey!
S tole objavico pa zelo zamujam, grozna sem. :)
Kot ste že sledile, sem bila nekaj mesecv nazaj na negi obraza v trgovini L'occitane in prav takrat testirala njihovo novo linijo POPOLNA POTONIKA.
In prav takrat sem v test prejela čisto novo CC KREMO. No ja.. in do danes sem jo testirala. :)
Vsaj dodobra je stestirana. :)))



Čudovita, rdeča embalaža, ki v sebi skriva 30ml CC kreme.
Je zelo nežne teksture in tega nežnega in svežega vonja ne morem prehvalit.
Krema vsebuje tudi zaščito SPF 20.
Krema je že po stiku s kožo zelo lahka (tekstura), je bele barve in notri se skrivajo male kroglice, katere kožo tudi obarvajo.
Na voljo sta sicer 2 odtenka in oba sta zelo svetla, zato primerna res za ljudi s svetlo poltjo.
Sama nisem pretirano svetla, zato mi je svetovalka v L'occitane trgovini raje dala malo ''temnejši'' odtenek, ki je pa je prav tako zelo svetel.
Zelo sem se veselila uporabe CC kreme v poletnih dneh, saj koži res da viden svež sijaj in koži pusti dihati in pore ne maši. A je za te poletne dni, ko je moja koža seveda temenjša, res presvetla.
Včasih ji dodam kanček temnejšega pudra ali pa jo kar šparam za zimske dneve, v katerih je moja koža najbolj svetla.



Cena kreme je 28,50€, kar je zame res veliko. No vsak ima svoja merila.
Sama kremica pa je enkratna in tudi sam celotna kolekcija izjemno diši.

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca