ZUII ORGANIC- Blush & Lipgloss

Pozdravljene dame! Ste že slišale za kozmetiko oz. makeup ZUII ORGANIC ? V test so mi poslali 2 simpatična izdelka. Testirala sem njihov ...

Pozdravljene dame!

Ste že slišale za kozmetiko oz. makeup ZUII ORGANIC? V test so mi poslali 2 simpatična izdelka.
Testirala sem njihov LIP GLOSS in DIAMOND SPARKLE BLUSH.



Najprej sem testirala lip gloss odtenek JASMIN. Sama imam zelo rada nature in nude odtenke in tale je bil perfect zame. Skoraj prozoren s kančkom blaščic, sparkle lip gloss. Res čudovit. Tudi ko že skoraj zgine iz ustnic je tisti lesk bleščič še kar prisoten.
Takole izgleda...



Testirala sem tudi Diamond sparkle blush odtenek MANGO.
Blush, je lahko tudi kot nekakšen highlighter. Res je prelep, na koži se čudovito sveti.
Uporabljala sem ga v kombinaciji z blushem (temnejšim).
Izgleda takole..

Upam da vam je všeč. :D
Zuii lahko najdete tudi na FB https://www.facebook.com/zuiiorganicslovenija, ostale izdelke pa si lahko pogledate tudi tukaj http://www.e-kozmetika.si/znamke/10/zuii-organic.

You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca