MAKEUP REVOLUTION ČOPIČI

Hey Dame! Pred kratkim sem naročala preko speltne strani http://www.licila.si/ in nisem se mogla upreti čopičem MAKEUP REVOLUTION.  Pizna...

Hey Dame!
Pred kratkim sem naročala preko speltne strani http://www.licila.si/ in nisem se mogla upreti čopičem MAKEUP REVOLUTION. 
Piznam da me je prepričala cena, ki je bila zelo ugodna. Naročila sem si 5 čopičev, za začetek seveda.
Na voljo je 9 čopičev. Ščetine so na žalost sintetične, a nič za to, čopiči so super.



Skratka, kot sem že povedala naročila sem si 5 različnih čopičev:
-  Pro F104 Powder Brush (primeren za nanos pudra v prahu)
-  Pro F105 Contour Brush (primeren za nanos blusha ali za senčenje obraza)
-  Pro F103 Stippling Brush (primeren za nanos tekočega pudra)
-  Pro E102 Eyeshadow Contour (primeren za zabrisovanje senčil)
-  Pro E103 Eyeshadow Blending (primeren za nanos senčil, lepo se nanaša na pregibu veke)



Najbolj sem bila navdušena nad čopičem za nanašanje pudrav v kamnu in nad čopičem za nanos blusha. Odlična sta! Najbolj pa me je razočaral čopič za nanos tekoče podlage oz. pudra. Prav nič lepo ne nanaša.


Na cedilu pa me nista pustila tudi čopiča za nanos senčil, odličen je sploh ta za nanašanje senčil v pregibu veke, mislim da si bom še kakšnega kupila.
In seveda mi tudi drugi ne uidejo. TOP nakup!

You Might Also Like

2 komentarji

  1. O super, da si spisala oceno..ker sem su namreč igledovala ravno čopič za tekočo podlago in mi bo tvoja ocena prišla zelo prav.hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  2. z Revolution jeszcze nie mam pędzelków

    _________________________________________
    fashion minimalism style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca