COLLISTAR- Extra Light Compact Powder

Pozdravček! Kakšen čudovit dan, pa še frej sem, Kimči je v vrtcu, mami pa uživa doma. :) No pa sem si le vzela čas, da napišem kakšno obja...

Pozdravček!
Kakšen čudovit dan, pa še frej sem, Kimči je v vrtcu, mami pa uživa doma. :)
No pa sem si le vzela čas, da napišem kakšno objavo.
Tokrat sem testirala COLLISTAR- Extra Light Compact Powder, ki sem ga prejela že kar nekaj časa nazaj in ga uporabljam redno, se pravi vsak dan.


Zelo kvaliteten puder v kamu, ki ga najdete že v sami čudoviti embalaži.
Na prvi pogled, mi je puder izgledal kar malo temen za mojo polt kože, vendar sem se motila. Uporabljam ga skoraj vsak dan (paše biti kdaj tudi brez make up-a). Uporabim ga kot zakjuček svojega ''projekta'' :).
Všeč mi je, ker pusti mat učinek na koži in ni vidnega sijaja. Zelo je obstojen, no včasih ga vzamem sabo in malo obnovim makeup. Tam po 6 urcah službe paše malo obnoviti makeup.



You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca