BABOR kozmetika

Pozdravček damice! Javljam se po dolgem času, moja Kim je čist zbolela, ima že cel teden vročine. :( Skratka sploh mi uspelo priti do račun...

Pozdravček damice!
Javljam se po dolgem času, moja Kim je čist zbolela, ima že cel teden vročine. :( Skratka sploh mi uspelo priti do računalnika in v miru napisati objavo, ker pa je vikend in imam pomoč doma :), sem si le vzela čas, da napišem oceno BABOR kozmetike.
Babor kozmetika mi je že kar nekaj časa nazaj poslala čudovit setek izdelkov, ki je večinoma namenjena suhi koži in prvim gubicam. 
Sama imam čez zimo kar suho kožo, sploh v predelu lic in tudi prve gubice se že kažejo. :)


Sam set kozmetike natančneje vsebuje:
- PHYTOACTIVE BASE 
- BABOR HY-OL
- HYDRA PLUS ACTIVE FLUID
- 3D LIFTING FLUID
- DIRECT BEAUTY FLUID
- HSR  de LUXE ANTI-AGING CREAM
- DOCTOR BABOR Collagen Booster cream
- ADVANCE BIOGEN Daily Revitalizing cream

Skratka vse skupaj 8 izdelov, ki jih bom tudi natančnjeje opisala!

PHYTOACTIVE BASE & BABOR HY-OL;
Izdelka naj bi oz. je priporočljivo uporabljati skupaj. Phytoactive Base odlično deluje skupaj z čistilnim oljem. Izdelka vsebujeta essence mete, breze in rožmarina, ki naj bi kožo temljito očistili in osvežili.
Sama sem najprej na kožo nanesla olje in nato čezenj Phytoactive. Kot pravijo navodila, sem v kožo vse skupaj vtirala, dokler ni nastala nekakšna bela oz. mlečna emulzija, nato to preprosto izperem.
Ja, diši čudovito, sploh tale kombinacija rožmarina in mete.
Že po nanosu teh 2 izdelkov, je koža zelo vlažna.

V teh treh malih ampulcah pa se skrivajo FLUIDI. 
Trije različni in sicer:
HYDRA PLUS ACTIVE FLUID: Fluid ki navlaži suho kožo, ki ji primanjkuje vlage.
- 3D LIFTING FLUID: Ta koncetrat deluje tako, da naj bi gubice izginile, koža naj bi se napela in linije naj bi se učvrstile.
- DIRECT BEAUTY FLUID: Koži podari svež in sijoč videz.

Uporaba je čisto preprosta: Z vatko zaobjemite vrat amplue, tako da ga lahko varno odprete.
Nato sem si na konice prstov nakapala izbrni fluid in si ga tako nanesla na kožo. Spirali nisem nič, sem si pa tako kot piše v navodilih nanesla negovalno kremo.

V setu so bile tudi tri kremice in sicer:
- HSR  de LUXE ANTI-AGING CREAM: Kremica v čudoviti zlati embalaži, namenjena pred vsem gubicam in znakom staranja. Sama koža naj bi po daljši uporabi izgledala bolj čvrsta, napeta in sijoča. Uporabljala sem jo zutraj in zvečer.
- DOCTOR BABOR Collagen Booster cream: Krema, ki vsebuje hialuronsko kislino in morski kolagen, ki koži pomagata proizvodnjo kolagena v koži. Kremo sem nanašala zutraj in zvečer.
- ADVANCE BIOGEN Daily Revitalizing cream: Krema ki naj bi koži namenila mladost in rožnat videz, uporabljala naj bi se zjutraj, po želji tudi zvečer.

Celotna ocena izdelkov: Izjemno so mi všeč čistilni izdelki, res super navlažijo kožo. Fluidov še nisem vseh porabila.
Tudi kremice še niso prišle vse na vrsto. Moram pa priznati, da so izdelki vredni svojega denarja in da so res super.
Več o izdelkih in o kozmetiki Babor si lahko preberete tu http://babor.si/ in tu https://www.facebook.com/pages/BABOR-sLOVEnija/244909782226564.

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Hejla! Kakšno super "darilce":) Kje pa lahko prejmeš te izdelke v "oceno"? moraš biti kje posebej registriran?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca