GIVEAWAY TIME .... ZAPESTNICE ŽELJA

Pozdravljene moje drage damice! V sodelovanju z ZAŽELI.SI , smo odločili da eni od vas podarimo zapestnico po VAŠI izbri, ZAPESNICO ŽELJA...

Pozdravljene moje drage damice!

V sodelovanju z ZAŽELI.SI, smo odločili da eni od vas podarimo zapestnico po VAŠI izbri, ZAPESNICO ŽELJA!

Naj najprej malo predstavim njihovo stran:
"V spletni trgovini Zaželi.si boš našel/a ogromno različnih modelov zapestnic. Zapestnice so prmerno darilo za prijatelja ali ljubljeno osebo. Zaradi priložene kartice, ki jo lahko po želji oblikujete tudi sami, pa imajo naše zapestnice še večji pomen. Zapestnice lahko prav tako podarite ob rojstnem dnevu ali katerikoli drugi priložnosti. V kategoriji Zaželi si pa lahko najdete zapestnice zase, ki so namenjene vašim željam. Naj vas naše zapestnice vedno spomnijo na vaše največje želje in delujejo kot motivator za čim hitrejšo uresničitev."


Skratka navodila so čist simple :)
- Moraš biti moj vidni sledilec
- Lajk za mojo FB stran ANGEL BEAUTY
- Lajk za FB stran ZAŽELI.SI
- Deli na svojem FB profilu ali na FB strani vašega bloga
- Pofočkaj se v komentarčku, ne pozabi pusti mail!

GIVEAWAY SE KONČA:   11.9.2014

 

You Might Also Like

4 komentarji

  1. Kakšna super nagrada <3
    Bi je bila zelo vesela, saj imam eno veliko željo :)
    Sem delila povezavo na svojem FB rofilu.

    kim.verbovsek@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so te zapestnice tako luštne da bi jih vedno nosila :)
    Delila sem na svojem profilu in na fb strani mojega bloga :)

    kacin.ajda@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Delila i lajkala :)
    amela21.stulanovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. ti sledim in mam lajkano vse :)

    simona.meow@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca