OCENA; STENDERS- Krema za roke z vonjem vrtnice

Prav vsak mesec me STENDERS preseneti z dobesedno čudovitim paketkom, ki vsebuje božanske izdelke. Že sam paketek je tako lepo pakiran, da m...

Prav vsak mesec me STENDERS preseneti z dobesedno čudovitim paketkom, ki vsebuje božanske izdelke. Že sam paketek je tako lepo pakiran, da me že to spravi v zelo dobro voljo.
Tokrat sem testirala KREMO ZA ROKE z vonjem čudovite VRTNICE. <3


Že sama embalaža je kjut, taka roza...čist ženstvena. :)
Sam izdelek vsebuje 75ml kremice za roke. Je čisto praktična in trenutno se nahaja v moji toaletni torbici, kjer me spremlja prav na vsakem koraku.
Krema vsebuje plje riževih zrn, ki kožo na rokah ščiti.



Sama kremica je super, diši čudovito, lepo se maže, super hranljiva, edino kar bi si želela je to, da bi bila malenkost, ampak res malenkost malo bolj mastna. To je vse kar me je zmotilo pri tem izdelku.
Cena kreme je dobrih 10€ in kupite jo lahko tukaj http://www.stenders-cosmetics.si/krema-za-roke-vrtnica.
 

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Meni pa je dovolj mastna...

    Super mi je res, sploh vonj <333

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tudi čakam Stenders paketek, no danes ga nisem dvignila ker sem bila cel dan zasedena.
    Berem same dobre ocene, zadnjič ko sem bila pri njih v trgovinici sem kupila darilo za kolegico za rojstni dan pa je bla čisto navdušena....jaz sem dobila pa vzorček šampona za lase, ki ga žal še nisem sprobala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca