OCENA; L' ANGELICA- Gel za prhanje OVES

Hey Hey lepotičke! Tokrat objavljam oceno L' ANGELICA- Gel za prhanje OVES . Obožujem gele za prhanje, sploh če lepo dišijo in prav ta...

Hey Hey lepotičke!
Tokrat objavljam oceno L' ANGELICA- Gel za prhanje OVES.
Obožujem gele za prhanje, sploh če lepo dišijo in prav ta je enden tistih, ki je res božanski.
Prav danes zjutraj sem embalažo popolnoma izpraznila in jutri ga grem ponovno kupiti. Res je TOP!


Gel namenjen za SUHO in OBČUTLJIVO kožo sem kupila v DM-u, kjer sem pri nakupu uporabila bon za -50%. Cena brez bona je cc 2,50€. Vendar je vreden nakupa.
Izdelek vsebuje izvlečke OVES-a, ki je znan po temu, da mehča kožo.
Sam gel je bele barve, in na pogled zelo kremast. Koža po prhanju zelo dolgo diši, in prav tako tudi kopalnica.


Koža je po prhanju preverjeno bolj mehka in dobesedno žametna.
Sem si pa zadala, da sprobam še druge shower gele v tej kolekciji.

LP

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Super moram sprobat, sem imela z vonjem ovsa od Plantersa, vendar je 7 eur, tako da morm povohat če je vsaj podoben vonj :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, moram sprobati :) Sem videla že reklamo za te gele, pa nisem vedela če naj kupim ali ne.
    J.
    http://fashionandpinkheart.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi sama po novem uporabljam ta gel in lahko povem, da je res božanski, koža še dolgo po tuširanju čudovito diši in je res navlažena. Je pa trenutno v akciji v Tušu. Priporočam

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca