Ocena izdelkov FELCE AZZURRA; Negovalni losjon za telo & Mehčalec za perilo

Pozdravček :) V test sem dobila paketek izdelkov FELCE AZZURRA in sicer; - Negovalni losjon za telo  - Mehčalec za perilo - Otroška kop...

Pozdravček :)
V test sem dobila paketek izdelkov FELCE AZZURRA in sicer;
-Negovalni losjon za telo 
- Mehčalec za perilo
- Otroška kopel

  
1. NEGOVALNI LOSJON ZA TELO; 
Uporabljala sem že veliko losjonov za telo in prav ta me je kar malo razočaral. 
Na sami embalaži oz. deklaraciji piše da je losjon za občutljivo kožo, kar jo imam tudi sama, zato sem ga bila tudi tako vesela. Sam losjon vsebuje Vitamin A , ki koži omogoča hidratacijo.
Embalaža je full lušna in prav tako je priročni aplikator.
Zmotilo me je to da je moja koža po nanosu bila še vedno suha in nisem imela občutka da bi jo losjon dovolj navlažil. 
Diši pa božansko. :)

2. OTROŠKA KOPEL;
Namenjena za mojo srčico, ki pa na žalost še ni prišla na vrsto. :) Naj pa povem,da diši full lepo po sladkorni peni. 

3. MEHČALEC ZA PERILO; 
Same pohvale pa gredo mehčalcu...lahko rečem samo WAW. 
Mehčalec namenjen za občutljivo perilo...npr. svila...itd. Sama občutljivih oblačil nimam, zato sem ga uporabljala kar za vse cunje. :) 
Vonj je obstal neverjetno dolgo na oblačilih, še sedaj dišijo tista oblačila katera še nisem oblekla, pa je že okoli 2 tedne mimo kar sem jih prala. 

 

You Might Also Like

1 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca