MOM DIARY PART 16- Še malo....

Po dolgem času mom diary, ste ga kaj pogrešali?! :) V soboto bomo dopolnili 11 mesecev, se pravi čez dober mesec že kar 1 leto...ne morem v...

Po dolgem času mom diary, ste ga kaj pogrešali?! :)
V soboto bomo dopolnili 11 mesecev, se pravi čez dober mesec že kar 1 leto...ne morem vrjet. :)
V zadnjem postu mom diary je bila moja pikica stara 9 mesecev. V teh 2 mesecih se je zelo veliko dogajalo.
Moja punčka je bila že kar 2x bolana...imela je 6 otroško bolezen in ob tem kar skoraj 40 vročine, res se bila boga. ;( V zadnjem tednu pa smo preboleli prvi prehlad.
Imamo že kar 9 zobkov, kar je za te mesece zelo veliko.
Bliža se rojstno dnevna zabava in mami  valda komaj čaka. Kim se tega seveda še ne zaveda, a bo za to naslednje leto toliko bolj zanimivo.
Meni se izteka porodniška, in sicer zaključim jo čez 23 dni, 26.2...bi jo naj raje podaljšala, še dobro da imam stari dopust za koristit, tako da se mi prvi delovni čas začne 17.3.
Kim ponoči še kar ne spi, in prav zaradi tega me je strah kakašna bom jst na šiht hodila, k zombi pomoje.
Njo pa res mučijo te zobki, se tako joka zaradi bolečin, sploh ponoči je najhuj. :( Mamici se pa srce para in zravn joka.
Ah.. dnevni z njo so prečudovti...preprosto jo obožujem. <3


You Might Also Like

5 komentarji

  1. Izgledata čudovito! Sreča kar sije ven, pa kako hitro raste!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo sonček mali, kok ma luštne velke okice <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je pa ta punčka simpatična, pravi cukrček! Tale obroček na glavi je pa iz H&M ane? Smo ga me sodelavki tudi kupile za punčko.

    OdgovoriIzbriši
  4. ampak ti maš pa res pravo simpatično punco, pravi srček <3
    oprosti mamica, tudi ti zgledaš zelo lepo! :)
    Ima pa res veliko zobkov, mogoče je to razlog, da je imela tolikokrat vročino (poganjanje zobkov)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca