REVEIW; MELLA- Mazilo za obraz in Balzam za ustnice

Tokrat sem testirala 2 izdelka kozmetične znamke MELLA , in sicer MAZILO ZA OBRAZ z vonjem vrtnice , ter BALZAM ZA USTNICE z vonjem kokosa i...

Tokrat sem testirala 2 izdelka kozmetične znamke MELLA, in sicer MAZILO ZA OBRAZ z vonjem vrtnice, ter BALZAM ZA USTNICE z vonjem kokosa in vanilije. Kozmetiko lahko kupite na njihovi FB strani https://www.facebook.com/MELAAnaravnaKozmetika, ter v bližnji prihodnosti na www.melaa.si.



 Priznam, da sem bila najprej zelo skeptična glede te kreme oz. mazila za obraz. Sama po sebi je krema zelo mastna, in tudi moja koža prav tako ni tako suha, da bi potrebovala takšno kremo, a vendar me je presenetila. Res da jo moram na obraz nanesti minimalno, ker drugače je res preveč mastna moja koža (in ja vrjatno kakšni od vas res ne bi odgovarjala). Moram pa priznati, da se krema tekom dneva zelo dobro vpije v kožo in prav to me je pri izdelku res prepričalo, ker če bi krema na obrazu dajala svetleč videz, kreme definitivno ne bi uporabljala, ker to res sovraži.  Tudi glede vonja vrtnice nisem bila čisto preprična, ker mi ni pri srcu... ampak ta je tak blag in všeč mi je to da se razdiši. Krema je tudi namenjena proti gubam in vsebuje naravna eterična olja.

Glede balzamov za ustnice sem pa zelo izbirčna, in priznam da me ta ni prepričal. Ne rečem, diši fenomenalno, komu pa ne diši vanilja in kokos. :)
Vendar je zame premalo masten. Že sam nanos mi ni všeč, težko se razmaže in moje ustnice prav nič niso voljne po nanosu.
Prepričale pa so me same sestavine; kokosovo maslo, čebelji vosek, olje jojobe, ter olje vanilije... res top sestavine.


You Might Also Like

5 komentarji

  1. Bi si upama trditi, glede na to, da delam balzame za ustnice... da ima preveč čebeljega voska in premalo olj/masel. Meni za najboljši učinek na ustnicah sta kakavovo in karitejevo maslo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dober blog. :))
    Sama imam za ustnice raje karitejevo maslo kot cebelji vosek.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nina kakšne neumnosti govoriš, od kdaj se pa čebelji vosek uporablja za ustnice?masla so primešana vosku za boljšo teksturo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragi Anonimni! Sestavina balzama je čebelji vosek!

      Izbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca