REVEIW; 100% Karitejevo olje za telo in Aloe vera zobna pasta

No pa sta na vrsto prišla dva super izdelka iz trgovinice www.vitalmarket.si . Danes pišem oceno kar dvema izdelkoma in sicer 100% KARITEJ...

No pa sta na vrsto prišla dva super izdelka iz trgovinice www.vitalmarket.si.
Danes pišem oceno kar dvema izdelkoma in sicer 100% KARITEJEVO OLJE & ALOE VERA-zobna pasta za občutljive zobe.


Kot že same veste je karitejevo olje zalo hranljivo za naše telo oz. kožo, sploh v hladnih zimskih dneh, ko nas greje centralno gretje, in prav ta našo kožo najbolj izsuši.
Že po prvi uporabi sem bila čisto navdušena. Olje je nežno rumenkaste barve in ima nevtralen vonj, kar mi zelo odgovarja. Nanesla sem si takoj po tuširanju in všeč mi je prav to, da ga ni  treba izpirati, ter to da ne pušča madežev na oblačilih.
Nanesla sem si ga izrazito na dele nog in rok, ker je prav tam moja koža najbolj suha.
Na koži naredi nekakšen zaščitni sloj, katerega je čutiti tudi pri naslednjem tuširanju, zato ga ne uporabljam pri vsakem tuširanju.
Cena olja v spletni  trgovini je 16,99€.



Zobna pasta Aloe vera, trenutno redna uporaba najmanj 2x dnevno. Vsebuje; 30% aloe vere, ameriški slamnik, olje čajevca in mentol.
Po nosečnosti, lahko rečem da so moji zobje postali tako rečeno katastrofa, zelo se mi krušijo, ter postali so zelo občutljivi, sploh na mrzlo in vroče. Zato je tale zobna pasta idealna za moje zobe, saj je prav namenjena za občutljive zobe. In po skoraj dveh tednih uporabe, so moji zobje res malenkost boljši, ne še čisto ok, ampak definitvno je učinek. Naj pa še poudarim, da je okus prav prijeten, blagi mentol, kar mojim okusom resnično odgovarja.
Cena; 6,99€



You Might Also Like

0 komentarji

Hvala za tvoj komentar, Sandryca