REVEIW; Artdeco- Cream Rouge for Cheeks & Lips

Hey lepotičke! Že kar nekaj časa nazaj mi je ARTDECO , podaril CREAM ROUGE- 2v1 kremno rdečilo za lička in ustnice. Vašim ličkom podari sve...

Hey lepotičke!
Že kar nekaj časa nazaj mi je ARTDECO, podaril CREAM ROUGE- 2v1 kremno rdečilo za lička in ustnice. Vašim ličkom podari svežino in sijaj, ustnice pa ohranja mehke in gladke.


Moram priznati, da sem bila nad izdelko resnično navdušena in me je zelo prepričal.
Uporabila sem ga na svojih ustnicah, ter na ličnicah. Vendar mi je ljubši na usnicah.
Ko sem rdečilo nanesla na ustnice, me je zelo prepričal odtenek in to da rdečilo lahko nanašam kar z blazinicami prstov.
Na prvi pogled me barva ni prepričala, vendar ko sem jo nanesla, je bil odtenek popoln. Odtenek se sicer imenuje creamy rose, vendar ko ga imam na ustnicah me malo spomne na marelico. 


Moram pa priznati, da sem ''priležnica'' blushov v kamnu in ne kremnih, ne vem zakaj, vem da z njimi ni nič narobe...vendar vse eno. Čeprav ne rečem, da tale odtenek ni izgledal čudovito na mojih ličkih, se bom vse eno držala blushov v kamnu. :)


Artdeco lahko najdete tudi na njihovi FB strani https://www.facebook.com/ARTDECOslovenija.
In hvala Artdeco za ta čudoviti izdelek, ga je bilo vredno sprobati. :)

Sandryca, xoxo 


You Might Also Like

8 komentarji

  1. Zadnje čase na blogu samo še promoviraš izdelke kot oglasi na tvju...pogrešamo tvoje stare objave =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zakaj pa ne, če mam kaj od tega :) najlažje je napisat tak komentar pod anonimni :)
      In katere objave ti pogrešaš?

      Izbriši
    2. Meni se tudi zdi da ful promoviraš, ampak hej, najbolj me zmoti takšni komentarji pod anonimnimi. Da mi en napiše da vem kdo je čisto normalno sprejmem, ampak sama opažam da mi komentarje s špikanjem in nesramno vsebino pišejo samo anonimne osebe...škoda izgubljati besede za takšne ljudi.

      Izbriši
    3. delam to kar mi paše, ja tut men gre na živce k folk piše kot anonimni, ampak mi je čist vse eno kar si folk misli...uživam v tem!

      Izbriši
  2. Jaz full ne maram kremni blushev, edini ki mi je ok je Illamasqua, pa še tega zelo redko uporabljam. Je pa tale tvoj zelo lep odtenek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sej tut jst ne, tko da tega uporabljam kar za ustnice!

      Izbriši
  3. Imaš morda kakšno sliko, kako blush izgleda na obrazu? :) Meni je velikokrat nek blush na roki zelo všeč, šele potem, ko si ga dam na obraz, pa ugotovim, da ni primeren...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca